بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس

روز جهانی قدس یادآور یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان است

روز جهانی قدس؛ یادآور یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین، باشکوه و گسترده، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.
کد خبر: ۴۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ - 09July 2015

روز جهانی قدس یادآور یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان است

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، متن بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس به این شرح است:

روز قدس روزحیات اسلام است(حضرت امام خمینی "ره")

 روز جهانی قدس؛ یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین، باشکوه و گسترده، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.

روز قدس؛روز عزت و وحدت جهان اسلام است. روز انسجام، همدلی و همزبانی پیروان راستین پیامبر رحمت و اخلاق، روز همبستگی شیعه و سنی، روز آزادی خواهی تمامی انسان هایی است که چراغ وجدان و انسانیت خویش را روشن نگاه داشته اند. روزی که به ابتکار پیر و مراد سفر کرده مان که درود حضرت دوست بر او باد، بنیان نهاده شد تا صدای حقانیتی که سال های سال استعمار پیشه گان و صهیونیسم باوران، بنای خاموش کردنش را دارند هر سال رساتر از قبل همگان فریاد زنند.

پیر بیدار انقلاب، روز قدس را بر بلندای تاریخ به یادگار گذاشت تا جهان از ستمی که بر ملت فلسطین روا     می کنند، غافل نماند. مسلمانان باورمند جهان و در طلیعه آنان، ملت عزیز ما، در روز جهانی قدس، با قلبی لبریز از عطر جانبخش بهار قرآن و سرشار از فیض ضیافت حضرت حق، این روز را به نمایشگاه اقتدار و عظمت مسلمانان تبدیل می کنند و بیزاری از استکبار و همبستگی و همدلی را فریاد می زنند. حضور روزه داران، مانند همیشه، به جهان و خائنان به آرمان های فلسطین خواهد فهماند که امت اسلام، هرگز از اصولش ـ که آزادی

فلسطین سرسلسله آنهاست ـ دست نخواهند کشید؛ به آنان خواهد فهماند که فلسطین، اولویت اول در استراتژی جهان اسلام است.

بنا بر تأکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، مسأله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان دغدغه ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران، تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق بهحق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم میکند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانهتر از سالهای قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن پاسداشت روز جهانی قدس، بر حضور گسترده همگان در راهپیمایی این روز با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنهای (مدظلهالعالی) تأکید و از عموم ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم غیور و ولایتمدار استان دعوت می کند تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود با آرمانهای قدس شریف، تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار