پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس

روز قدس؛ روز همدلی و همزبانی برای استکبار ستیزی و لیلة القدر تاریخ اسلام است

در آستانه روز جهانی قدس پیام مشترکی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح استاندار مازندران منتشر شد.
کد خبر: ۴۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ - 09July 2015

روز قدس؛ روز همدلی و همزبانی برای استکبار ستیزی و لیلة القدر تاریخ اسلام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران در آستانه روز جهانی قدس پیام مشترکی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح استاندار مازندران منتشر شد.

متن پیام بدین شرح است: 

"حضرت امام خمینی(ره): روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد" 

بیت المقدس سرزمین نبوت و خاستگاه نور و روز قدس، روز حیات اسلام روز حمایت از انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و به فرموده مقام معظم رهبری لیلة القدر تاریخ اسلام است.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسانهای حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.

حقیقت آنست که انقلاب اسلامی ایران، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، حرکت و نشاطی تازه پدید آورد و خدا را شاکریم که امروز در سایه تدبیر حضرت امام خمینی (ره) روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نوردیده و در اعماق دل و جان ملتهای آزاداندیش جهان نفوذ کرده است.

راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار میشود که خاورمیانه و جهان اسلام در شرایط ویژهای قرار دارد و متاسفانه گروههای متحجر و تکفیری با  اندیشههای مسموم، پهنای همه کشورهای اسلامی را نشانه رفتهاند و در این برهه حساس، هشیاری و بیداری رهبران فکری، سیاسی و نظامی کشورهای مسلمان می تواند نقشه شوم دشمنان را برای تفرقه و تجزیه کشورهای اسلامی نقش بر آب کند.

مردم ولایتمدار مازندران همراه با مهمانان ضیافت الهی سراسر کشور در روز قدس، با حضور پرشکوه در راه پیمایی گسترده و مردمی خود با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا»، خواستار رهایی بیت المقدس از چنگال نظام صهیونیستی شده، حمایت خود را از مردم فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام نموده و نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب فریاد می زنند. 

اینجانبان رجا واثق داریم که مردم هوشیار، متعهد و ولایت مدار مازندران چونان گذشته در ایام شهادت مولای عدالت و آزادگی حضرت امام علی (ع) و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش داده و روز قدس را به روز ابراز انزجار و تنفر از توطئههای استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان تبدیل خواهند نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها