بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

روز قدس صحنه آزادیخواهی و برائت از استکبار و استعمار جهانی است

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن روز قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز خروش دریای مواج و توفنده ملت‌های مسلمان علیه اربابان زور، زر و تزویر را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ - 07July 2015

روز قدس صحنه آزادیخواهی و برائت از استکبار و استعمار جهانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در این بیانیه آمده است: بار دیگر سالروز فرمان تاریخی معمار بزرگ وبنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بهعنوان روز جهانی قدس فرارسید وجهان اسلام در شرایطی به استقبال این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) می­رود که جنایتهای ددمنشانه صهیونیستها در مناطق اشغالی فلسطین همچنان وجود دارد و توطئههای ننگین آنان در جهان اسلام رو به فزونی نهاده است.

در این بیانیه یادآور شده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصهای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملتهای حقطلب و آزادیخواه در مقابل قدرتهای استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: باگذشت بیش از 60 سال از اشغال فلسطین و قبله اول مسلمین و ارتکاب جنایات ضد بشری بهویژه در نوار غزه و جلوگیری از ورود مواد غذایی، دارویی و سوخت به این مناطق، تا استفاده از بمبهای شیمیایی و فسفری و نقض تمامی قوانین حقوق بشر در سایه اسلامستیزی و توسط استکبار جهانی بهویژه آمریکا هرگونه حمایت مادی و تجهیزاتی را برای صهیونیستها فراهم کرده است تا آنجا که به ادامه ددمنشیهای خود ادامه میدهند.

در بخش دیگر این بیانیه با تأکید بر حضور پرشور آگاهانه مردم غیور وانقلابی بهویژه جامعه بزرگ ایثارگری در راهپیمایی روز قدس آمده است: مردم ایران اسلامی با حضور دشمنشکن خود در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به زوال و نابودی خفتبار نزدیکتر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پردرد ملت مظلوم فلسطین روشن­ترخواهد ساخت.

اداره کل بنیاد شهید امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن گرامیداشت این روز عزیز از آحادمردم بهویژه خانوادههای شهدا و جانبازان و آزادگان دعوت نمود تا در راهپیمایی پرشکوه روز قدس شرکت نموده و دین خود را به مردم مظلوم فلسطین ادا نمایند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی محل تجمع خانوادههای شهدا و ایثارگران مشهد مقدس رأس ساعت 10 صبح واقع چهارراه دانش «خیابان امام رضا (ع)» اعلامشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار