سرلشکر صفوی در بازدید از پایگاه شهید بابایی:

ایران به دنبال برقراری ثبات در منطقه است/ آمادگی کامل نیروهای مسلح در صیانت از کشور

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به‌دنبال برقراری ثبات و اتحاد جمعی در بین کشورهای منطقه است.
کد خبر: ۴۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ - 07July 2015

ایران به دنبال برقراری ثبات در منطقه است/ آمادگی کامل نیروهای مسلح در صیانت از کشور

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نهاجا، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به همراه امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از بخشهای مختلف پایگاه  شکاری شهید بابایی بازدید کردند.

سرلشکر صفوی، طی سخنانی در حاشیه این بازدید با اشاره به اتفاقات منطقه غرب آسیا گفت: بهوجود آمدن داعش و تقویت تسلیحاتی آن توسط دولت آمریکا، درگیریهای شکل گرفته در کشور یمن و وجود اختلافات مذهبی و سیاسی، همه در راستای تفرقهافکنی بین مسلمانان و تثبیت امنیت صهیونیستها انجام میگیرد.

وی افزود: عربستان با بیشترین خرید اسلحه در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و حمایت از گروهک تروریستی داعش از عوامل اصلی ایجاد ناامنی در منطقه بوده، و در مقابل دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بهدنبال برقراری ثبات و اتحاد جمعی در بین کشورهای منطقه بوده و هست.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: دولتمردان و همچنین نیروهای مسلح با شناسایی تهدیدات پیشِ رو پیوسته در تلاش هستند تا با آمادگی کامل و تسلیحات بهروز و پیشرفته از تمامیت ارضی و داراییهای کشور و ملت ایران صیانت کنند.

وی با اشاره به رشادتها و حماسهآفرینی کارکنان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس گفت: در عملیات فاو که در 20 بهمن ماه سال 1364 با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» انجام شد و 70 روز به طول انجامید، نیروهای عراقی کاملاً غافلگیر شده، و نیروی هوایی ارتش برترین عملیات پشتیبانی و پدافند هوایی را در آن عملیات بزرگ انجام داد.

سرلشکر صفوی در خاتمه از تمامی فرماندهان و کارکنان خواست تا با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تدبر در فتوحات و برخی ناکامیها، بصیرت خود در این حوزه را بالا ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار