برگزاری مراسم شب‌های قدر در 250 بقعه متبرکه مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 250 بقعه و امامزاده شاخص مجری طرح ضیافت الهی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ - 07July 2015

برگزاری مراسم شب‌های قدر در 250 بقعه متبرکه مازندران

به گزارشخبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه بندگی و تضرع به درگاه خداوند متعال است، گفت: برگزاری مراسمهای معنوی، محافل قرآنی و تفسیر قرآنکریم میتواند در تحقق این امر به ما کمک کند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 250 بقعه و امامزاده استان، اظهار کرد: برنامههای فرهنگی، دینی و مذهبی در راستای تبدیل بقاع متبرکه استان به قطب فرهنگی در امامزادگان مجری این طرح اجرا میشود.

 وی تصریح کرد: اطعامدهی و توزیع سبد کالاهای غذایی بین فقرا و نیازمندان از مهمترین برنامههای طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان است.

 علیزاده با بیان اینکه برپایی سفرههای افطار و توزیع سبد کالاهای غذایی بین نیازمندان و فقرا در راستای اجرای صحیح نیات واقفان صورت میگیرد، افزود: شهرهایی که موقوفاتی مرتبط با اطعامدهی در ماه مبارک رمضان دارند، در راستای اجرای صحیح نیات واقفان این طرح را انجام میدهند.

 وی از اجرای مراسم شب قدر در 250 امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: برنامههای ویژه شب قدر امسال همانند سالهای گذشته با برنامههای دینی و مذهبی در امامزادگان مازندران برگزار میشود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به بهرهگیری از سخنرانان برجسته کشوری و استانی در مراسم شبهای قدر در امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی اشاره کرد و ادامه داد: مسئول نهاد نمایندگی ولیفقیه در سپاه کربلا مازندران سخنران شب دوم قدر و حجتالاسلام شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه سخنران شب سوم قدر در بقعه امامزاده عباس (ع) ساری است.

 وی از استقبال گسترده مردم و روزهداران از طرح ضیافت الهی و مراسم شبهای قدر در بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: جلسه پرسش و پاسخ دینی و برگزاری محفل انس با قرآن هم از جمله برنامههای این شبها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار