سردار دهقان خبر داد

تصویب سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تصویب سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان توسط دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 07July 2015

تصویب سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان

به گزارش دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام این خبر که سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان از سوی دولت تصویب شد، گفت: این سند در اجرای تکلیف قانونی برنامه پنجم توسعه و همچنین بند(و) ماده یک قانون جامع خدماترسانی به ایثارگران توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری و هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان مدیریت و برنامهریزی و سایر دستگاههای ذیربط تهیه و پس از بررسی در جلسات متعدد کمیسیون امور اجتماعی هیئت دولت، مورد تصویب هیئت وزیران قرار گرفت.

وی افزود: این سند در راستای سیاستهای کلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و امور ایثارگران ابلاغی مقام معظم فرماندهی کل قوا، با هدف صیانت از شأن معنوی و اجتماعی و تحقق نظام جامع و هماهنگ در خدمات رفاهی، اجتماعی، منزلت و معیشت رزمندگان دفاع مقدس تدوین شده است.

وزیر دفاع تصریح کرد: بر طبق این سند راهبردی خدماترسانی، ارائه امتیازات، تسهیلات و خدمات به رزمندگان متناسب با وضعیت استخدامی، شغلی و وضعیت معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و مدت حضور داوطلبانه در مناطق جنگی و عملیاتی با رعایت اولویتبندی از سوی دستگاههای اجرایی ذیربط، انجام خواهد شد.

سردار دهقان در پایان گفت: طبق این سند، شورای هماهنگی امور رزمندگان تشکیل میشود، که وظیفه ایجاد هماهنگی و نظارت در تحقق این سند را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس کتانی
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
برای رضای خدا و احتزام امیر مومنان علی ع و به حرمت ماه خداکارت ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به کارت جانبازی بنیاد بفرمایید سروان بازنشسته جانباز شیمیایی ارتش در ضمن بنیادبرام کمسیون گذاشت ولی متاسفانه درصد داده شده توسط شورای عالی را نپذیفتند لطفا به داد برسید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار