استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه تولیدات صنعتی:

خوزستان قلب و قطب صنعت کشور است

نمایشگاه تولیدات صنعتی استان خوزستان با حضور استاندار و دیگر مسئولین در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۴۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ - 06July 2015

خوزستان قلب و قطب صنعت کشور است

به گزارش دفاع پرس از اهواز، دکترعبدالحسن مقتدایی، استان خوزستان با وجود صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، بنادر و سد سازی می تواند به عنوان یک غول صنعتی در کشور ایفای نقش کند.

استاندار خوزستان در جریان بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تولیدات صنعتی خوزستان با هدف آشنایی هرچه بیشتر مجریان طرح 550 هزار هکتاری احیای زمینهای کشاورزی، معرفی تولیدات داخلی و افزایش سهم بازار واحدهای صنعتی برگزار شده است.

در ادامه عبد الحسن مقتدایی استان خوزستان را قلب و قطب صنعت کشور خواند و افزود: آمارها حاکی از آن است که استان خوزستان چه در بخش صنعت و چه در بخش  اشتغالزایی و کاهش بیکاری در مقایسه با دیگر استانها عملکرد قابل قبولی داشته است و وجود صنایعی همچون نفت ، گاز ، پتروشیمی ، بنادر و سد سازی بیانگر این مطلب است که استان خوزستان علاوه بر یک غول کشاورزی می تواند غول صنعتی نیز باشد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از تولیدات به وضعیت اقتصادی کشور و مدیریت های غیر بومی در استان طی سالهای گذشته اشاره نمود و گفت: در حال حاضر استان از مدیریتی مجرب و بومی بهره می برد و این فرصت مناسبی است برای جامعه تولیدی و خدماتی استان که وارد عرصه شوند.

مقتدایی با تأکید بر اینکه اینکه این بابد به دنبال بخش های دیگر خدماتی بویژه خدمات بیمه ای در درون استان باشیم ابراز امیداوری نمود: بازخورد برگزاری این نمایشگاه به انعقاد قرار داد با صنعتگران و پیمانکاران بومی استان منجر شود.

همچنین استاندار خوزستان در این بازدید با یکایک صنعتگران و کارشناسان صنایع تولیدی گفتگو نمود و در جریان مسائل و مشکلات پیش روی آنان قرار گرفت.

گفتنی است نمایشگاه تولیدات صنعتی استان خوزستان با شرکت 35 غرفه در زمینی به مساحت 750 متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی اهواز به مدت دو روز دایر می باشد و از ساعت 9 تا 14 بعد از ظهر برای بازدید عموم آزاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها