فرمانده سپاه فجر استان فارس:

گروه‌های جهادی مختص قشر خاصی نیست

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: گروه‌های جهادی نباید مختص یک قشر خاص باشد چرا که با این اردوها می توان بخشی از جوانان را به ارزش های انقلاب بازگرداند.
کد خبر: ۴۹۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ - 06July 2015

گروه‌های جهادی مختص قشر خاصی نیست

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرتیپ پاسدار دکتر حاج غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در جمع مسئولان گروه های جهادی دانشجویی  استان فارس، با تاکید بر عزمی راسخ در تحقق هدف، داشتن عزم، اراده و تصمیم را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در مسیری که حرکت می کنیم اگر عزمی راسخ نداشته باشیم موفق نمی شویم.

وی با بیان اینکه در اردوهای جهادی، رسالت ها و ماموریت  ما الگو سازی است افزود: باید  در عرصه های مختلف فعالیت و آن را برای جامعه تبیین کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: الگوسازی یک اصل اسلامی است چراکه خداوند نیز الگوسازی کرد و پیامبر(ص) را الگو قرار داد و طریقه الگوسازی را مشیت فرمود.

غیب پرور تصریح کرد: الگوسازی یک اصل آکادمیک نیز است چراکه  برای به ثمرنشستن یک پروژه علمی ابتدا مینیاتور آن را اقدام می کنیم.

وی با تاکید بر الگوسازی بر اساس الگوهای قرآنی بیان داشت: ائمه معصومین نیز اقدام به الگوسازی کردند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: این پتانسیل وجود دارد تا گروه های جهادی به خارج از کشور،  برای رساندن پیام انقلاب  و خدمترسانی به مناطق محروم  اعزام شوند.

غیب پرور در ادامه با تاکید براجرای کارهای فرهنگی در اردوهای جهادی ادامه داد: کار عمرانی در اردوهای جهادی نیز یک شعار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه تفکر انحصاری یک سم است افزود: گروه های جهادی نباید مختص یک گروه خاص باشد چراکه با این اردوها می توان بخشی از جوانان را به ارزش های انقلاب بازگرداند.

فرمانده سپاه فجراستان فارس ادامه داد: برای همه جوانان با هرگرایشی، راه را باید باز کرد تا در عرصه های مختلف اردوهای جهادی فعالیت کنند.

غیب پرور در ادامه با تاکید بر تهیه بانک اطلاعات نقاط محروم استان فارس، به نقش مردم در تحقق اهداف اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی را باید با مشارکت مردم انجام داد چراکه موجبات موفقیت در این عرصه را فراهم می کند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد حسن عابدی
|
-
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
با سلام.. می خواستم بپرسم آیا میشه با سردار غیب پرور در ارتباط بود از طریق سامانه پیامک یا ایمیل؟
ممنون میشم به ایمیلم پاسخ بدید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار