مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد:

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل فرمانداری اهواز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ - 06July 2015

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل فرمانداری اهواز برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز صادق خلج معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در این جلسه گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز روز 19 تیرماه مصادف با 23 رمضان با حضور مردم ولایت مدار و ظلم ستیز اهواز برگزار می شود.

وی افزود: مبداء راهپیمایی خیابان امام خمینی (ره) مجاور مسجد حضرت آیت اله جزایری است و در خیابان امام خمینی (ره) به سمت مصلای مهدیه اهواز ادامه می یابد و قرائت قطعنامه و اقامه نماز جمعه در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) انجام می شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی و انتقال شهروندان توسط وسایل حمل و نقل عمومی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این جلسه گفت: باتوجه به شرایط منطقه ، روز قدس امسال اهمیت قابل توجهی دارد و لازم است زمینه سازی حضور هرچه گسترده تر مردم فراهم شود.

وی افزود: اسرائیل و بسیاری گروهها درپی کمرنگ کردن روزجهانی قدس هستند که حضور باشکوه مردم در ایران و سایر کشورهای اسلامی پاسخ محکمی به آنها خواهد بود.

حجته الاسلام سپهر تأکید کرد: به همین دلیل وظیفه ماست که از توانمندیهای موجود برای اعتلای جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره بگیریم و راهپیمایی روز جهانی قدس را با کیفیت هرچه بیشتر برگزار نماییم.

انتهای پیام/.

نظر شما
پربیننده ها