امیر پوردستان:

نباید به آمریکایی‌ها خوش‌بین باشیم/ «وایبر» و «اینستاگرام» حربه‌‌های دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانیان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اینستاگرام، وایبر و شبکه‌های اجتماعی که به راحتی در دسترس جوانان ما هستند، هزینه‌های سرسام‌آوری دارد، اما به رایگان در اختیار ما می‌گذارند، تا سبک زندگی و مسیر زندگی ما را عوض کنند.
کد خبر: ۴۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ - 05July 2015

نباید به آمریکایی‌ها خوش‌بین باشیم/ «وایبر» و «اینستاگرام» حربه‌‌های دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانیان

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نزاجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم محفل انس با قرآن کریم در کوی سازمانی شهید رنجبر آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) نزاجا ضمن اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: در بسیاری از ادعیه ماه مبارک رمضان از خداوند می خواهیم که ما را از آتش حفظ کند. این چه آتشی است که اینگونه از خداوند خاضعانه میخواهیم ما را نجات دهد؟ یک آتش همین است که خداوند برای کافران و ستمکاران فراهم کرده است، آتشی هم هست که سوزاننده تر است و آن قهر، خشم و غضب خداوند است. اگر کسی خدا را فراموش کند خدا هم او را فراموش می کند. این همان است که حضرت علی در دعای کمیل می فرماید؛ خدایا من عذاب تو را تحمل می کنم اما دوری تو را نمیتوانم تحمل کنم.

وی افزود: سفارش شده در ماه مبارک رمضان خودمان را به خدا نزدیک کنیم و از خداوند بخواهیم زیرا دستی که در این ماه به درگاه خداوند بلند می شود خالی برنمیگردد. جوانان عزیز را توصیه میکنم که از این ماه عزیز استفاده لازم را بکنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: حضرت علی(ع) جمله ای دارند که می فرمایند "از دشمنت پرهیز کن، بهویژه دشمنی که با تو از در صلح و دوستی وارد میشود. چون دشمن میخواهد خودش را به تو نزدیک کند که غفلت ایجاد کند. مبادا به دشمن خوشگمان باشید."

امیر پوردستان با بیان اینکه وقتی که دشمن خواستار صلح است از او بیشتر باید بترسیم، اظهار داشت: شاید امریکا در 1+5 با ما توافقاتی بکند، اما به این دشمن نباید خوشبین باشیم. مقام معظم رهبری فرمودند "من به امریکا خوشبین نیستم"؛ چرا خوشبین نیستند؟ چون دشمنی آنها با ما ریشهای است. چون ما دنبال حق هستیم، ما دنبال آزادی ملتها هستیم، ولی آنها دنبال استثمار و به بند کشیدن ملتها هستند.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی به خاطر درسی است که ملتها از انقلاب اسلامی ایران گرفتهاند و امریکا از این قضیه ناراحت است و نمیخواهد که جمهوری اسلامی ایران نورافشانی کند.

فرمانده نزاجا همچنین گفت: دشمنان ما وقتی دیدند از طریق جنگ سخت کاری نتوانستند از پیش ببرند به دنبال جنگ نرم هستند. امروز حدود سه هزار شبکه بر علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه  و میلیاردها دلار هزینه میکنند. همین اینستاگرام، وایبر و شبکههای اجتماعی که به راحتی در دسترس جوانان ما هستند، هزینههای سرسامآوری دارد، اما به رایگان در اختیار ما میگذارند، چرا؟ به خاطر اینکه سبک زندگی و مسیر زندگی ما را عوض کنند. ما باید مراقب دشمن که جنگ نرم را در پیش گرفته است باشیم.

وی در پایان از فرمانده آموزشگاه نظامی جوادالائمه و رئیس عقیدتی سیاسی آموزشگاه برای برپایی مراسم انس با قرآن کریم تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار