در صدر هیاتی بلندمرتبه

"دریادار سیاری" از نمایشگاه بین‌المللی نیروی دریایی روسیه بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.
کد خبر: ۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ - 02July 2015

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئتی بلندمرتبه از نمایشگاه بینالمللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش نمایشگاه بینالمللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه هر دو سال یکبار با حضور دهها کشور در شهر سن پترزبورگ برگزار میشود.

امیر دریادار عباس زمینی، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش ایران در این باره گفت: از آنجایی که نیروی دریایی یک نیروی تجهیزاتمحور است شرکت در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی با فنآوریهای جدید نظامی درعرصه دریایی فراهم میکند.

در حاشیه این نمایشگاه قرار است فرماندهان نیروهای دریایی ارتشهای کشورهای حاشیه خزر در رابطه با مسائل امنیتی این حوزه آبی بزرگ به بحث و رایزنی بپردازند.

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و دیگر کشورهای جهان دیدار و مذاکره خواهد کرد.

امیر دریادار دوم خانزادی، معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراین باره گفت: نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتشهای کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود.

نمایشگاه بینالمللی نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ تا پانزدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار