استاندار مازندران خبر داد:

مازندران به منطقه آزاد فناوری نفت و گاز تبدیل می‌شود/ اقتصاد مقاومتی مبحثی علمی و عملی است

استاندار مازندران گفت: اقدامات اساسی و پژوهشی در زمینه تبدیل مازندران به منطقه آزاد فناوری نفت و گاز تهیه شده و امیدواریم بتوانیم این طرح را در سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران نهایی کنیم.
کد خبر: ۴۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ - 02July 2015

مازندران به منطقه آزاد فناوری نفت و گاز تبدیل می‌شود/ اقتصاد مقاومتی مبحثی علمی و عملی است

به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم الانبیا بیان کرد: متاسفانه به علت خشکسالی در سال های اخیر و کمبود باران همگی باید در مدیریت مصرف آب با ابتکار و خلاقیت های جدید اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرد که در شرایط غیر عادی اگر از ظرفیت و مشارکت مردم استفاده شود بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهارداشت: انتظار داشتیم مسئولان در بازسازی آب بندان ها با استفاده از ابتکارات محلی و مردمی توجه بیشتری داشته باشند و هر ساله براین تنگناها اضافه نشود.

وی گفت: دستگاهای اداری در شرایط کنونی مصرف گرا شدند و همه ما برسر سفره مردم نشسته ایم.

ربیع فلاح فرصت خدمت را همچون گذر ابر خواند و گفت : فرصتها همچون ابر می گذرند خوشا به حال کسانی که از این فرصت برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنند.

استاندار مازندران همچنین بیان داشت: بسیاری از اعتبارات استان و کشور صرف ادارات دولتی می شود و بین 10 الی 15 درصد از بودجه کشور در بخش های عمرانی و قسمت های دیگر مصرف می شود که این امر مساله مطلوبی نیست.

وی اظهارداشت: متاسفانه تاکنون هنوز اعتبارات عمرانی به استانداری تخصیص نیافته است و در شرایط فعلی باید با ارائه طرح های نو که دارای ابتکارات و خلاقیت باشد بیشتر توجه شود.

فلاح جلودار صادرات محصولات مازندران به سایر کشورها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با کیفی سازی محصولات می توانیم بازار خوبی در کشورهای آسیای میانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشیم.

وی اقتصاد مقاومتی را علمی و عملی خواند و توجه به صنعت نفت و گاز در مازندران را جدی برشمرد و افزود: اقدامات اساسی و پژوهشی در زمینه تبدیل مازندران به منطقه آزاد فناوری نفت و گاز تهیه شده است و امیدواریم بتوانیم این طرح را در سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران نهایی کنیم.

استاندار مازندران گفت: در طرح پسماند مدیریت خوبی صورت نگرفته و متاسفانه مردم در این بخش به علت کم کاری ها و ضعف هایی که در گذشته بود، به مسوولان اعتماد ندارند و باید تلاش کنیم با اقدامات کارشناسی و دقیق ضمن جلب رضایت مردم در این بخش مشکل زباله استان را به طور ریشه ای مرتفع سازیم.

وی اعتماد متقابل بین دولت و ملت را زمینه ساز تحقق همدلی و همزبانی خواند و گفت: الحمدلله فضای همدلی و همزبانی بسیار خوبی در استان فراهم شده است و مدیران از این فرصت برای خدمت به مناسب و حل مشکلات آنان استفاده نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها