مدیرکل حفظ آثار خوزستان خبر داد:

نقش اتاق بازرگانی اهواز در دفاع مقدس بازنگری خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار خوزستان گفت: بخش بازرگانی در اهواز خدمات ارزنده ای در دوران دفاع مقدس به جنگ ارائه کرد و باید نقش آن به صورت ویژه بازنگری شود.
کد خبر: ۴۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ - 02July 2015

نقش اتاق بازرگانی اهواز در دفاع مقدس بازنگری خواهد شد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و رییس اتاق بازرگانی اهواز، موضوعات مربوط به نقش اتاق بازرگانی در دوران دفاع مقدس مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

در این نشست سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، گفت: بخش بازرگانی در اهواز خدمات ارزنده ای در دوران دفاع مقدس به جنگ ارائه کرد.

وی ضمن تاکید بر نقش سازنده اتاق بازرگانی افزود: با توجه به پراکندگی موضوعات اتاق بازرگانی ضرورت دارد جهت استخراج موضوعات بازرگانی یک تیم پژوهشگر وارد عمل شوند تا بتوانند زحمات این بخش را بصورت علمی احصاء و در باغ موزه به مخاطبین ارائه شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای 3 اتاق بازرگانی در شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر است تصریح کرد: ظرفیت بخش های مختلف در استان را باید شناسایی سپس استخراج کرد.

در این دیدار خانم شهلا عموری رییس اتاق بازرگانی اهواز ضمن اعلام آمادگی اتاق بازرگانی جهت احصاء نقش این بخش در دفاع مقدس گفت: در اسرع وقت کمیته ای در اتاق بازرگانی جهت بررسی نقش اتاق بازرگانی در دوران دفاع مقدس تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها