معاون استاندار مازندران عنوان کرد؛

احصاء تهدیدات تخصصی در دستگاه های اجرایی، اولویت اصلی پدافند غیرعامل در سال 94

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: احصاء تهدیدات تخصصی در سطح دستگاه های اجرایی استان با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل از اولویت های اصلی پدافند غیرعامل در سال 94 است.
کد خبر: ۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ - 01July 2015

احصاء تهدیدات تخصصی در دستگاه های اجرایی، اولویت اصلی پدافند غیرعامل در سال 94

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران علیرضا یونسی رستمی، جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان از اداره کل پدافند غیر عامل استانداری بازدید نمود و در نشستی با مدیر کل و کارکنان این اداره کل، در راستای تقویت برنامه ها و اقدامات در این حوزه تاکیداتی کرد.

وی در این نشست، به اهمیت گسترش دانش پدافندغیرعامل اشاره نمود و یاد آور شد: تقویت فهم جامع پیرامون پدافندغیرعامل از وظایف سنگین این اداره کل است و باید با عزمی جدی و با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی رسانه ها به ویژه رسانه ملی، به فرهنگ سازی این مهم در جامعه اهتمام شود.

یونسی احصاء تهدیدات تخصصی در سطح دستگاه های اجرایی استان با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل و ارائه راهکار ها و اجرایی شدن برنامه ها برای مقابله با شرایط اضطراری و آمادگی لازم را از اولویت های اصلی پدافند غیرعامل در سال 94 دانست و خواستار همکاری کلیه دستگاه های اجرایی استان شد.

در ادامه سید یدالله نبوی، مدیرکل پدافندغیرعامل استان، اقدامات پدافند غیرعامل در سطح استان را مرهون حمایت ها و رهنمودهای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم نشان دهنده این واقعیت است.

نبوی برگزاری یک جلسه شورا، یک جلسه ادواری دبیران کارگروه و کمیته شهرستانی، 8 جلسه کارگروه های تخصصی، 5 جلسه مدیریت آنفلوآنزای فوق حاد طیور بومی استان، 12 جلسه کمیته شهرستانی، آموزش الکترونیکی 11 هزار نفر از کارکنان حوزه سلامت استان، 6 کارگروه آموزشی ویژه دهیاران استان، عقد تفاهم نامه هلال روستایی، صدور بیش از 1000 گواهینامه آموزشی و انجام 2 مانور را از برنامه های انجام شده این اداره کل در سه ماهه اول سال جاری دانست.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان از نشست و مذاکره حضوری با رؤسای کارگروه های تخصصی در راستای فعال سازی دستگاه های اجرایی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرایی شدن طرح جامع پدافند غیر عامل استان نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی استان است.

وی در پایان خواستار تخصیص اعتبار برای 4 طرح اولویت دار از جمله تجهیز و راه اندازی قرارگاه زیستی و سایبری استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها