نقاشی چهره نورانی شهدای خراسان در ویژه‌برنامه تلویزیونی سفره های همدلی

به‌منظور گرامیداشت یاد شهدا، نقاشی چهره نورانی شهدای خراسانی در برنامه سفره های همدلی، ویژه‌برنامه افطار ماه مبارک رمضان، توسط هنرمند نقاش مشهدی، احمد منصوب در حال انجام است.
کد خبر: ۴۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ - 01July 2015

نقاشی چهره نورانی شهدای خراسان در ویژه‌برنامه تلویزیونی سفره های همدلی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در برنامه سفره های همدلی، ویژهبرنامه افطار ماه مبارک رمضان، کاری از شبکه استانی خراسان رضوی،به یاد شهدای غواص مفقودالاثر کربلای چهار، چهره دو تن از این عزیزان به نامهای مسعود شادکام و محمدرضا کّرابی به تصویر کشیده شده است. همچنین در این برنامه به یاد شهید دکتر عبدالحمید دیالمه نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی که در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی که در هفتم تیر 1360 به شهادت رسید نیز نقاشی شده است.

در ادامه این برنامه در شب ­های آینده، بنا است احمد منصوب به مناسبت ایام سالگرد عملیات کربلای 1، که منجر به آزادسازی شهر مهران شد، چهره شهدای خراسانی از لشکرهای 5 نصر و 21 امام رضا (ع) که در این عملیات نقش عمده­ ای را ایفا کرده­ اند، ترسیم کند.

لازم به ذکر است، در این برنامه طی سال­های گذشته، توسط این هنرمند ارزشی نقاشی­ های فاخری از شهدای عملیات رمضان و مقاومت و مظلومیت مردم غزه کشیده شده است.

نظر شما
پربیننده ها