امیر یاری در همایش هوانیروز همدلی و همزبانی با مردم عنوان کرد

خدمات امدادی هوانیروز در بخش اورژانس

فرمانده هوانیروز گفت: هوانیروز با استقرار در 10 استان کشور بیش از سه هزار نفر از هموطنان‌مان که در سوانح جاده‌ای آسیب دیده بودند را امدادرسانی و جابه‌جا کرده است.
کد خبر: ۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ - 01July 2015

خدمات امدادی هوانیروز در بخش اورژانس

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان "هوشنگ یاری" در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح با ایجاد امنیت و آرامش بستر مناسب را جهت تحقق ارزشهایی چون همدلی و همزبانی فراهم میکنند.  
 
وی در ادامه با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز هوانیروز در اجرای فرامین مقام معظم رهبری تصریح کرد: تخلیه مجروحین، تدارکات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، پرواز بیش از 4 هزار ساعتی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور و جنوب شرق کشور و پرواز بیش از 6 هزار ساعتی در مرزهای غربی از جمله این اقدامات است.  

 فرمانده هوانیروز ادامه داد: این نیرو با استقرار در 10 استان کشور تاکنون بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در راستای خدمات اورژانسی کشور داشته و در این رابطه بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جادهای جا به جا کرده است.
 
وی با اشاره به هزینههای مادی و معنوی که بر دوش هوانیروز در انجام وظایفش باقی مانده خاطر نشان کرد: از سال 68 تاکنون در کمک به حادثه دیدگان سوانح طبیعی همچون سیل و زلزله نقش آفرینی کردهایم.  

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار