فرمانده سپاه فجر فارس:

خیلی ها در کمین عشایرند و می‌خواهند آن ها را به نفع خود مصادره کنند

فرمانده سپاه فجر فارس، عشایر را با صفا، با محبت، عاطفی و پشتوانه‌های نظام و انقلاب اسلامی خواند و افزود: خیلی ها در کمین عشایرند و به دنبال این هستند که آنها را به نام خود مصادره کنند.
کد خبر: ۴۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ - 02July 2015

خیلی ها در کمین عشایرند و می‌خواهند آن ها را به نفع خود مصادره کنند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، همزمان با ماه مبارک رمضان ساختمان حسینیه حضرت موسی بن جعفر (ع) شیراز با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس افتتاح شد.

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در این مراسم با اشاره به این که از شب شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) تصمیم به احداث حسینیه ای در ناحیه بسیج دانشجویی و سپاه ناحیه عشایر فارس گرفتیم گفت: از همان آغاز ساخت، حسینیه مزین به نام حضرت موسی بن جعفر (ع) شد و در مدت 45 روز ساخته شد که این خود نشان دهندهی یک کار جهادی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری این نکته که استفاده از حسینیه حضرت موسی بن جعفر (ع) برای عموم مردم شیراز جهت اقامه نماز آزاد است بر راه اندازی هیئت عزاداری و همچنین پایگاه مقاومت بسیج در این حسینیه نیز تاکید نمود.

وی در ادامه، شجره طیبه صالحین را امری مهم و ضروری برای جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اگر در شجره طیبه صالحین به خوبی عمل کنیم دیگر نباید نگران چیزی در جامعه باشیم.

سردار غیب پرور همجنین درباره طرح های اقتصاد مقاومتی گفت:  راه گشایش در اقتصاد مقاومتی ایجاد تعاونی های کوچک است.

فرمانده سپاه فجر فارس عشایر را قشری مهم و با اهمیت خواند و گفت: شان مردم عشایر این است که شما کارکنان این ناحیه به خوبی کار کنید و خدمت به جامعه عشایری را مدنظر داشته باشید.

به گزارش دفاع پرس، حسینیه حضرت موسی بن جعفر (ع) با تلاش ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و سپاه ناحیه عشایر این استان احداث شده است، این حسینیه بعد از میدان امام حسین (ع) شیراز و روبروی استانداری فارس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار