فراخوان «جبهه جهادی شاهد» منتشر شد

«جبهه جهادی شاهد» با انتشار فراخوانی از علاقه مندان دعوت کرد در سومین اردوی جهادی که در کردستان برگزار می شود، حضور یابند.
کد خبر: ۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ - 30June 2015

فراخوان «جبهه جهادی شاهد» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «جبهه جهادی شاهد» با انتشار فراخوانی از تمامی ایثارگران و دوستداران راه شهدا دعوت کرد در سومین اردوی جهادی که در کردستان برگزار می شود، حضور یابند.

متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

«وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگى این قشر بیشتر رسیدگى کنیم. این، وظیفه ما و وصیت امام(ره) است... خود حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، دربین جوانان، دربین مردم، مظهر مجسم آیه قرآن است». امام خامنهای (مدظله العالی)

در راستای لبیک عملی به دستورات صریح مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنهای (مدظله العالی) در راستای جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان جبهه جهادی شاهد در سرزمین غیرت و ایستادگی، کردستان همیشه سربلند حضور می یابد.

از تمامی ایثارگران و دوستداران راه شهدا، به خصوص فرزندان گرانقدر شاهد و ایثارگر دعوت می شود جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در سومین اردوی جهادی با پنج محور فرهنگی، پزشکی، عمران و سازندگی، آموزشی و کارآفرینی به سایت جبهه جهادی شاهد "جهش" به آدرس  www.jahesh.net مراجعه نمایند.

زمان ثبت نام ۹ لغایت ۲۳ تیرماه ۹۴ و مکان اردو استان کردستان، شهرستان مریوان خواهد بود. زمان اردو هم ۷ لغایت ۱۳ شهریور ۹۴ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار