مسابقه «تیتر برتر» با موضوع «رمضان در آیینه رسانه‌ها» در مازندران برگزار می‌شود

روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، سومین مسابقه استانی تیتر برتر با موضوع «رمضان در آیینه رسانه‌ها» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ - 30June 2015

مسابقه «تیتر برتر» با موضوع «رمضان در آیینه رسانه‌ها» در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، حسین مرتضوی مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با اشاره به اینکه تیتر، تصویرگر و هویت نویسنده خبر است، گفت: مسابقات تیتر برتر، ماهانه برگزار میشود و هدف اصلی برگزاری این مسابقات در فضای مجازی توسعه محتوای شبکههای اجتماعی، تغییر ماهیت ابزارهای نوین تبلیغی بهعنوان ابزارهای مفید و کارآمد با موضوعات مذهبی، فرهنگی، اقتصادی همچنین به اشتراکگذاری ارزشهای ایرانیاسلامی با ابزارهای نوین ارتباطی است.

مرتضوی افزود: این جشنواره با محوریت بهترین تیتر در حوزه خبر، گزارش، مقاله و تحلیل همچنین عکس در موضوعات مختلف به همراه اهدای جایزه در طول سال برگزار میشود.

وی بیان کرد: این گام در راستای افزایش نقشآفرینی خبرنگاران و رسانهها برداشته شد و بر این اساس روابط عمومی فرمانداری ساری با تعامل دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی به طرح این موضوع در حوزههای مختلف اقدام کرده و برگزاری هرچه بهتر این مسابقه، حضور همه خبرنگاران استان را میطلبد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری اضافه کرد: اهالی رسانه ـ خبرنگاران، عکاسان و ... ـ علاقهمند به حضور در جشنواره تیتر، باید آثار خود را در فضای مجازی گروه تیتر و یا به همراه مشخصات خود به روابط عمومی فرمانداری ساری در مهلت اعلامشده، ارسال کنند.

مرتضوی ادامه داد: سومین مسابقه استانی تیتر برتر با موضوع «رمضان در آیینه رسانهها» است که علاقهمندان میتوانند آثار خود را تا 30 تیرماه 94 به آدرسهای ذکرشده، ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار