سردار بابایی اظهار کرد:

حجاب گریزی، راهبرد دشمن در جنگ فرهنگی و نرم است

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: کوتاهی و یا عدم اجرای فریضه حجاب و عفاف در جامعه، با اسلام ناب منافات دارد، زیرا انقلاب اسلامی بخاطر برپایی دین و حاکمیت ارزشهای اسلامی بنا شده و در این حکومت، عدم اجرای این فریضه پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۴۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ - 30June 2015

حجاب گریزی، راهبرد دشمن در جنگ فرهنگی و نرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به نزدیکی 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف از مسلمات دین است و جزئیات آن در آیات الهی آمده بنابراین وظیفه حاکمیت دینی فراهم سازی زمینه اجرای احکام الهی است.

وی افزود: وضعیت رعایت امر الهی حجاب و عفاف در جامعه خوب نیست، هرجا احکام الهی اجرا نشود طبعا اثرات منفی دارد، موضوع عدم رعایت حجاب و عفاف، سستی دراعتقاد دینی است که زمینه ساز  فقر و فساد می گردد.

وی یادآور شد: اینکه زن و مرد چه پوششی در اجتماع و در خانواده داشته باشند را خداوند بصورت جزء در قران آورده است.

سردار بابایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات ابتدای سال، مصداق امر معروف را حفظ  وضعیت سلامت اخلاقی جامعه یاد کرد، این بدان معناست نظام و قوه مجریه (دولت) که مهمترین ارکان آن هستند برای سلامت جامعه تکلیف دارند، گرچه این تکلیف فقط برعهده دولت نیست و همه دخیل هستند، اما قطعا دولت  موظف است و باید قانون حجاب و عفاف را پیاده کند.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: هم دولت قبل و هم دولت فعلی در زمینه حجاب و عفاف به تکلیف عمل نکردند و آنگاه که در نهایت امر، قوه قهریه (انتظامی) وارد می شود، برخی معترضانه ادعا می کنند پلیس وظیفه اجرای اسلام را ندارد!

وی افزود: در بحث حاکمیتی، دیدگاه لیبرالیستی به دین و مسئله حجاب و عفاف غلط است، گرچه نمی توان به حریم شخصی و خفا زندگی کسی دخالت کرد و تکلیفی برآن نیست، اما  هنگامیکه مسئله اخلاقی در سطح جامعه گسترش و بروز پیدا کرد اجرای حجاب و عفاف وظیفه  و تکلیف تلقی می شود.

سردار بابایی ادامه داد: وقتی اعتقاد، ایمان و تفکراسلام ناب وجود نداشته باشد ملاحظات سیاسی موجب  حفظ  موقعیت برای بهره برداری از فلان حزب و فلان قشر می شود و در نهایت اجرای احکام الهی(حجاب و عفاف، امر معروف، نهی منکر و ... ) در جامعه اسلامی مغفول می ماند.

وی بیان کرد: عدم پرداختن و یا بی تفاوتی به رعایت مسائل حجاب و عفاف  درجامعه همان نگاه لیبرالیستی است، و بیانگر این که چه میزان حاکمان مقید به احکام الله هستند، و در این زمینه، هر کسی هم نباید از خود اجتهاد به خرج دهد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: کوتاهی و یا عدم اجرای فریضه حجاب و عفاف در جامعه، با اسلام ناب منافات دارد، لذا انقلاب اسلامی بخاطر برپایی دین و حاکمیت ارزشهای اسلامی  بنا شده است و در این حکومت، عدم اجرای این فریضه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: حجاب گریزی راهبرد دشمن در جنگ فرهنگی و نرم است و شیطان در صدد است تا نسل جوان را از حجاب گریزان نماید،سپس نیروهای رزمنده در نبرد با دشمن ناتوان شده  و  این نیروهای جوان ما به سمت فقر و فحشا کشانده شوند که خداوند هشدار های خود را در قرآن تذکر داده است.

سرداربابایی متذکر شد: جلوگیری  یا عدم رعایت اجرای حکم الهی حجاب و عفاف در جامعه اسلامی از خواسته شوم  شیطانی است.

 وی در پایان تأکید کرد:  در موضوعات احکام الهی اگر هم در برخی نقاط جهان و یا  جوامع ای، با  بروز اعمال فجیع وافراطی گروههایی، ادعای اجرای حکم الهی  می شود، در واقع آن پدیده خشن، صحنه سازی دشمن با خلق داعش و ... بمنظور ایجاد نفرت در اذهان سایر ادیان نسبت به اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها