حجت‌الاسلام انصاری:

وابستگی به دنیا باعث شده آل سعود نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستى باشد

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: وابستگی به دنیا باعث شده که آل سعود نوکر آمریکا و اسرائیل باشد، و علیه مسلمانان و برای تامین منافع کفار دست به جنایت و مسلمان‌کشی بزند.
کد خبر: ۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ - 30June 2015

وابستگی به دنیا باعث شده آل سعود نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستى باشد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) صبح امروز در مرکز تعمیرات زمین به هوای فرماندهی آماد و پشتیبانی این قرارگاه در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان این مرکز ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: شاید برای همه این سوال وجود داشته باشد که به چه میزان باید به دنیا توجه داشت، و به چه میزان به آخرت و بین این دو باید به کدام بیشتر توجه کرد؛ پاسخ این سوال را میتوان از آیات قرآن و احادیث و روایات دریافت کرد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: بعضی از انسانها همه همت خود را برای دنیا صرف میکنند و دست به هر کاری میزنند تا دنیای خود را بسازند؛ که این آسیب بزرگ از نوع نگاه به مساله دنیا و آخرت شکل میگیرد؛ در صورتی که قرآن کریم در آیات متعددی در مورد ویژگیهای دنیا اشاراتی داشته است.

وی با اشاره به آیاتی از سورههای مبارکه نساء، نحل، عنکبوت و حدید در مورد ویژگیهای دنیا از دیدگاه قرآن تصریح کرد: قرآن کریم دنیا را کوچک و متاع آن را کم و قلیل معرفی میکند، و آن را محل گذر میداند و میفرماید دنیا محل بازی و سرگرمی، زینت و خودآرایی، فخرفروشی و اضافه کردن مال و فرزند و وسیله فریب است، و وابستگی به دنیا باعث خسران و ضرر میشود.

حجتالاسلام انصاری ادامه داد: از نظر قرآن دنیا وسیلهای برای معامله با خداوند است و راه بهشت از پلی به نام دنیا گذر میکند و وسیلهای است برای رسیدن به اهداف والای انسانی و وابستگی بیش از اندازه به دنیا منشا همه خطاهاست و این که امروز آمریکاییها خطاهای انسانی بسیاری را در تمام دنیا انجام میدهند به خاطر دید دنیایی و مادی آنهاست، و همین وابستگی به دنیا باعث شده که آل سعود نوکر آمریکا و اسرائیل باشد، و علیه مسلمانان و برای تامین منافع کفار دست به جنایت و مسلمانکشی بزند.

وی در پایان تاکید کرد: معامله با دنیا و با غیر خدا به تفسیر قرآن معامله بی سودی است، و معاملهکننده با غیر از خدا دچار خسران و عذاب الهی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار