امیر اسماعیلی عنوان کرد

پیشرفت‌های گسترده پدافند هوایی در حوزه طراحی و تولید رادارهای بومی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: با تلاش مستمر کارکنان جوان قرارگاه و همکاری و مساعدت مجموعه وزارت دفاع و دانشگاه‌های کشور در حوزه طراحی و تولید رادارهای بومی پیشرفت بسیاری حاصل شده است.
کد خبر: ۴۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ - 30June 2015

پیشرفت‌های گسترده پدافند هوایی در حوزه طراحی و تولید رادارهای بومی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) با حضور در گروه پدافند هوایی شهرآباد از ایستگاه رادار این گروه بازدید کرد.

امیر اسماعیلی در جمع کارکنان پایور و وظیفه این گروه اظهار داشت: به یاری خداوند و با تلاش مستمر کارکنان جوان قرارگاه و همکاری و مساعدت مجموعه وزارت دفاع و دانشگاههای کشور در حوزه طراحی و تولید رادارهای بومی پیشرفت بسیاری حاصل شده است.

وی گفت: کشف و شناسایی از مهمترین بخشهای پدافند هوایی است و امروز در این خصوص پدافند با استفاده از رادارهای ساخت داخل و استقرار آنها در مناطق مورد نیاز و همچنین استفاده از شبکه دیدهبانی بسیار منسجم، آسمان کشور بهصورت کامل مورد رصد شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی قرار میگیرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) همچنین در مراسم افطار و سحر کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی شهرآباد شرکت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها