در گفتگو با دفاع پرس مطرح شد

نحوه شهادت بهنام محمدی به روایت امام جمعه مسجد سلیمان

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: شهید بهنام محمدی در تاریخ 28 مهر ماه 59 در نبرد با دشمنان بعثی بر اثر اصابت ترکش خمپاره، در خیابان آرش خرمشهر از ناحیه قلب دچار جراحت شده و به شهادت می‌رسد.
کد خبر: ۴۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ - 27June 2015

نحوه شهادت بهنام محمدی به روایت امام جمعه مسجد سلیمان

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، خبرگزاری دفاع مقدس هفته گذشته مطلبی را در خصوص نحوه به شهادت رسیدن شهید «بهنام محمدی» قهرمان 13 ساله ای که در دفاع 34 روزه خرمشهر حضور داشته را از زبان سرهنگ جانباز «علی قمری» فرمانده پادگان دژ خرمشهر، درج کرد، که انعکاس آن برخی واکنش ها را در پی داشته است. برای روشن شدن موضوع  گفتوگویی را با حجتالاسلام امینی امام جمعه مسجد سلیمان ترتیب دادهایم که مهمترین بخشهای آن در ذیل میآید.

حجتالاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در این رابطه میگوید: شهید بهنام محمدی در تاریخ 28 مهر ماه 59 در نبرد با دشمنان بعثی با اصابت ترکش خمپاره، در خیابان آرش خرمشهر از ناحیه قلب دچار جراحت شد و به شهادت رسید.

وی همچنین معتقد است که شهید بهنام محمدی در آن زمان در یک قبرستان قدیمی بنام «کلگه» در مسجد سلیمان خاکسپاری شده و سپس در تاریخ 13 آبان سال 89 با استفتاء رسمی از دفتر مقام معظم رهبری پیکر ایشان از آنجا به تپه شهدای گمنام انتقال پیدا کرده و در کنار شهدای گمنام دفن میشود.

امام جمعه مسجد سلیمان در خصوص نحوه انتقال پیکر این شهید می گوید: پیکر ایشان نبش قبر نشده و با بتنریزی که انجام شد به واسطه بیل مکانیکی به صورت باکس به مکان مذکور انتقال داده شد.

وی میافزاید: این کار با اجازه سردار باقرزاده انجام شده، و آیتالله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها