مدیر کل کمیته امداد استان فارس:

توزیع 15 میلیارد ریال سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد فارس/ جشن بزرگ رمضان و مهرورزی در شیراز

مدیر کل کمیته امداد استان فارس گفت: از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون 15 میلیارد ریال سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۴۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 30June 2015

توزیع 15 میلیارد ریال سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد فارس/ جشن بزرگ رمضان و مهرورزی در شیراز

به گزارش دفاع پرس از شیراز، علی الهیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون با همکاری خیران و نیکوکاران فارس 15 میلیارد ریال سبد کالا بین خانوادههای نیازمند توزیع شده است.

وی تصریح کرد: اگر هر سبد کالا میانگین 100 هزار تومان برآورد شود، برای یکهزار و 500 خانوار نیازمند سبد کالا تهیه و تقدیم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس خاطر نشان کرد: 85 تا 90 درصد فقرای فارس به نوعی با کمیته امداد متصل هستند و کمیته امداد به خاطر اشرافیت بر موضوع فقر در فارس، میتواند به عنوان رابط بین فقرا و خیرین عمل کند و نیت جامعه خیرین را عملی کند.

الهیاری از برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان امداد استان از شامگاه پنجشنبه سوم تیرماه به مدت 9 شب در بوستان بعثت شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه که دارای 50 غرفه از دستاوردهای مددجویان است و تا 12 تیرماه ادامه مییابد.

وی همچنین به برگزاری جشن بزرگ "رمضان و مهرورزی" با حضور هنرمندان مختلف استان و کشور از جمله "جناب خان" برنامه هندوانه و جمشید مشایخی خبر داد و افزود: 15 هزار کاغذ برای نقاشی بین خانواده مددجویان توزیع شده و بزرگترین مسابقه نقاشی با عنوان رمضان و مهرورزی در این جشن برگزار میشود، همچنین درخت آرزوهای ایتام درست شده و مردم هر شب یکی از این آرزوها را برآورده میکنند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس در ادامه به آمادگی و استقرار 200 پایگاه شورای زکات در روزهای پایانی ماه رمضان در سراسر استان اشاره و عنوان کرد: سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره در سطح شهرستانها جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

الهیاری با بیان اینکه حدود 120 هزار نفر از مددجویان بیمه کمیته امداد فارس هستند، گفت: سال گذشته، 38 میلیارد در زمینه درمان خانوادههای نیازمند هزینه کردیم، در طرح تحول درمان حجم مراجعات درمان به کمیته امداد فارس کاهش یافته و این نشان موفقیت این طرح است.

وی همچنین به کسب مقام دوم  استان در جذب تسهیلات خود اشتغالی  در سال 93 اشاره کرد و افزود: در این سال 985 میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه بانکی جذب و در این رابطه بیش از شش هزار و 315 طرح اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها