سردار فضلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

1547 گردان بیت‌المقدس آماده دفاع از کشور هستند/دشمن درصورت حماقت پشیمان می‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز 1547 گردان بیت‌المقدس به‌علاوه گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) آماده هستند تا از کشور در هر شرایطی دفاع کنند؛ لذا امیدواریم دشمن حماقت نکند.
کد خبر: ۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 28June 2015

1547 گردان بیت‌المقدس آماده دفاع از کشور هستند/دشمن درصورت حماقت پشیمان می‌شود

سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس درباره تهدیداتی که از سوی برخی کشورها متوجه نظام اسلامی است، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) تکلیف نیروهای مسلح را مشخص کردند، رزمندگان ما در تمامی طول روز و شب، در زمین و هوا و دریا دشمن را رصد میکنند.

وی افزود: بواسطه اندوختهها و تجربیات فراوانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهویژه دریادلان بسیجی که هر روز به عمق سازماندهی و ساختارشان توجه بیشتری میشود، در اختیار دارند، شرایط به گونهای نخواهد بود که دشمنان جرئت تعرض داشته باشند، زیرا همانگونه که عنوان شد رزمندگان اسلام همواره فعالیتهای آنان را رصد میکنند تا به هرگونه تعرضی، پاسخی مناسب دهند.

سردار فضلی اظهار داشت: امروز یک هزار و 547 گردان بیتالمقدس بهعلاوه گردانهای امام حسین(ع) و امام علی(ع) آماده هستند تا از کشور در هر شرایطی دفاع کنند؛ بر این اساس امیدواریم دشمن حماقت نکند، چراکه در غیر اینصورت از حماقت خود پشیمان خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها