امیر اسماعیلی عنوان کرد

تولید تمامی سامانه‌های مورد نیاز پدافند هوایی در داخل کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه سامانه‌های پدافند هوایی همواره پیام صلح و دوستی داشته است، گفت: ما توانستیم تمامی سامانه‌های مورد نیاز خود را به‌صورت بومی تولید کنیم.
کد خبر: ۴۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ - 22June 2015

تولید تمامی سامانه‌های مورد نیاز پدافند هوایی در داخل کشور

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در حاشیه محفل انس با قرآن این قرارگاه که در گروه پدافند هوایی ucf اصفهان برگزار شد، گفت: تجهیزات راداری، شنود الکترونیکی، موشکی، توپخانهای و دیدبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در سالهای پس از تفکیک گسترش زیادی پیدا کرده است، و ما سعی میکنیم این گسترش را از 3600 نقطه به 5000 نقطه افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: اولویت دفاعی کشور دفاع از هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران است، و افزایش سامانههای پدافند هوایی همواره پیام صلح و دوستی داشته است؛ همانگونه که اسلام واقعی پیامی جز پیام دوستی و محبت ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: فضای ایران یک فضای با قداست است و ورود و خروج از این فضا باید با هماهنگی و اجازه باشد؛ همانگونه که این حق برای همه کشورهای تابع قوانین هوانوردی وجود دارد و این اقتدار در جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه تحریمها و تهدیدها وجود دارد.

امیر اسماعیلی افزود: ما توانستیم تمامی سامانههای مورد نیاز خود را بهصورت بومی تولید کنیم، و همانگونه که رزمندگان و شهدای این کشور در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و این امنیت را فراهم کردند، به یاری خداوند، پدافند هوایی و سربازان آن هم در راه حفظ امنیت و اقتدار کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار