توصیه فرمانده نیروی هوایی ارتش به خلبانان جوان نهاجا

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: خلبانان در تمام مرحل زندگی و شغلی، اسلام و پیامبراکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ - 20June 2015

توصیه فرمانده نیروی هوایی ارتش به خلبانان جوان نهاجا

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان حسن شاهصفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم سی و یکمین جشن فارغالتحصیلی خلبانان pc6 پایگاه هوایی شهید دوران که با حضور فرماندهان و معاونین این نیرو، خانواده معظم شهدا و خلبانان برگزار شد، خطاب به خلبانان تازه فارغالتحصیل شده، گفت: شما مراحل مختلفی را در طول خدمت پشت سر خواهید گذاشت، که این مراحل معمولاً با کسب آموزشهای تکمیلی برای پرواز و مشاغل کلیدی در نیروی هوایی همراه است.

وی افزود: همواره باید مراقب دامهایی باشید که در طول مسیر برای شما گسترانده خواهد شد و عدم توجه و مراقبت باعث میشود از مسیر اصلی خارج و چه بسا وارد مسیرهای کج  و گاه بسیار خطرناک شوید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه تصریح کرد: خلبانان در تمام مرحل زندگی و شغلی، اسلام و پیامبراکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: ما حساب ویژهای بر روی پایگاه هوایی شهید دوران که مرکز ثقل پایگاههای کشور است داریم، و این پایگاه همواره خلبانان برجستهای داشته است، و مردم هیچگاه رشادتهای خلبانان و  کارکنان فنی این پایگاه در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خانواده معظم آنها را از افتخارات نیروی هوایی دانست.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گزارشی از نحوه آموزش خلبانان ارائه کرد و در ادامه فارغالتحصیلان به دریافت درجه و نشان خلبانی مفتخر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار