از بهارستان تا بهشت-31/

کوثری: "ما ایستاده‌ایم" پیام تجدید میثاق مردم با شهدا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تهران امروز در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا به دنیا پیام دادند که در راه حق و حقیقت ایستاد‌ه‌ایم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۴۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ - 16June 2015

کوثری:

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "محمد اسماعیل کوثری" نماینده مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفتوگویی در خصوص تشییع پیکرهای 270 شهید گفت: خیل عظیم جمعیت این پیام را به دنیا منتقل میکند که آمدهاند تا با شهدا پیمان مجدد بسته و بگویند که ما پشت سر ولی امر مسلمین ایستادهایم. شهدا رفتند تا آسایش را برای ما به ارمغان آورند. شهدای غواص دسته بسته نشان دادند که با دست بسته نیز کوتاه نیامدند. این رزمندگان به دنبال حق خواهی بودند و جان خود را در راه این هدف دادند.

وی افزود: حضور ملت این هشدار را به تمام مسئولین و تیم مذاکره کننده میدهد که ما ایستادهایم و اگر به ناحق بخواهند امتیازی از ما بگیرند، در صحنه هستیم و زیاده خواهیها را نمیپذیریم. همچنین جانمان را همچون شهدا بر سر دست گرفتهایم تا ملت عزیز ایران، مسلمان و آزادی خواه به سربلندی برسند.

سردار کوثری درخصوص آثار و برکات این مراسم گفت: مردم تهران امروز به دنیا این پیام را میدهند که در راه حق و حقیقت ایستادیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد. زیاده خواهان نمیتوانند منافعشان را به ملت ایران تحمیل کنند و مورد قبول مردم نیست.

وی در پایان گفت: مردم در شهرستانها با یک آمادگی بیشتری از مردم تهران جهت تشییع شهدا حضور خواهند یافت تا موجب شگفتی دنیا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها