از بهارستان تا بهشت-1/

تدابیر ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای غواص + نقشه مسیر

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای غواص را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ - 16June 2015

تدابیر ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای غواص + نقشه مسیر

سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، با اشاره به محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر 175 شهید قواص اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ساعت 15 و 30 دقیقه حرکت کاروان شهدا از میدان کلاهدوز آغاز و در طول خیابان پیروزی ادامه پیدا خواهد کرد تا به میدان بهارستان برسد.

وی گفت: از ساعت 16 محدودیت های ترافیکی در اطراف محل برگزاری این مراسم اعمال خواهد شد به طوری که ما در از شمال به جنوب میدان سپاه، غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول تا مخبر، شرق به غرب از مجاهدین تا شهدا دارای محدودیت تردد خواهیم بود این در حالی است که در میدان بهارستان ممنوعیت توقف اعمال خواهد شد.

جانشن رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: از آنجایی که ساعت برگزاری مراسم در پیک ترافیک شهر انجام می گیرد پیش بینی شده است که بار ترافیکی در خیابان انقلاب و جمهوری سنگین شود.

وی در پاسخ به این سوال که مراسم تا چه ساعتی ادامه خواهد داشت اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته این مراسم باید تا ساعت 18 و 30 دقیقه پایان یابد اما ما پیش بینی می کنیم که این مراسم تا ساعت 19 ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها