سرهنگ شیخیان به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری یادواره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی(ع)/چاپ جلد اول کتاب شهدای دانشگاه افسری امام علی(ع)

نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری یادواره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی(ع) در اواخر تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 16June 2015

برگزاری یادواره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی(ع)/چاپ جلد اول کتاب شهدای دانشگاه افسری امام علی(ع)

سرهنگ «مجید شیخیان» نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر اطلاعرسانی شهدای ارتش، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ضمن اعلام این خبر افزود: از سال گذشته تاکنون به جهت احیای یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بهویژه 48هزار شهید ارتش سلسله یادوارههایی را در سطح شهرهای مختلف کشور برگزار کردهایم.

وی با بیان اینکه سازمان اطلاع رسانی شهدای ارتش تاکنون پنج یادواره را در سطح شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است، افزود: براساس رویکرد این سازمان هر 20 روز یکبار در یکی شهرهای کشور از خانواده های شهدای ارتش ساکن در آن شهر تقدیر به عمل میآید.

سرهنگ شیخیان چاپ و ارائه کتاب، تولید اطلاعات نرمافزاری از شهدای ارتش را از دیگر فعالیتهای این مجموعه عنوان کرد، و افزود: در این مجموعههای فرهنگی مسائلی چون دستنوشتهها، خاطرات، وصیتنامه، عکس، فیلم و صوت شهید جمعآوری شده و به خانوادههای آنان ارائه میشود.

وی در خصوص برنامههای آتی اطلاعرسانی شهدای ارتش گفت: در اواخر تیرماه سال جاری برنامه یادواره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی(ع) را در دستور کار داریم.

نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه افزود: همچنین اولین جلد کتاب از شهدای این دانشگاه که بخشی از یک مجموعه پنج جلدی است به زودی منتشر میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها