سردار جزایری:

اجازه دسترسی به مراکز نظامی کشور را به بیگانگان نمی‌دهیم / هرگونه پروتکل نباید برهم زننده امنیت ملی کشورمان باشد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: قطعاً اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد، هرچند این مسئله با پذیرش پروتکل الحاقی در تضاد باشد.
کد خبر: ۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ - 14June 2015

اجازه دسترسی به مراکز نظامی کشور را به بیگانگان نمی‌دهیم / هرگونه پروتکل نباید برهم زننده امنیت ملی کشورمان باشد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به زیادهخواهیهای برخی کشورهای گروه 1+5 در روند دستیابی به توافق احتمالی هستهای با ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح و سامانه دفاعی کشور وظیفه دارند از امنیت و منافع کشور و نظام حراست کنند؛ و ورود بیگانه به مراکز دفاعی و نظامی و کسب اطلاعات از تجهیزات و تاکتیکهای مربوطه برخلاف فرامین و تدبیر، و نیز خواستههای عموم مردم ایران است.

وی افزود: تأکید میکنیم قطعاً اجازه دسترسی به هر نحو از مراکز نظامی به بیگانگان داده نخواهد شد، هرچند این مسئله با پذیرش پروتکل الحاقی در تضاد باشد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با تأکید بر اینکه خلاقیتهای مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار طی 37 سال گذشته بارها آزموده و به دوست و دشمن اثبات شده است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی که خالق بزرگترین حماسه مقاومت و پایداری تاریخ ایران در دوران جنگ تحمیلی هستند هرگز اجازه تحقق زیادهخواهی شیطان بزرگ و شرکایش را نمیدهند.

سردار جزایری در پایان با اشاره به ضرورت هوشمندی در دفاع از حقوق ملت ایران در عرصههای مختلف تأکید کرد: هرگونه پروتکل نباید برهم زننده امنیت ملی کشورمان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار