سرلشکر ایزدی در نشست خبری:

می‌توانیم مکتب امنیتی انقلاب اسلامی ایران را به بشریت ارائه دهیم

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا گفت: می توانیم مکتب امنیتی انقلاب اسلامی ایران را به بشریت ارائه دهیم
کد خبر: ۴۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ - 07June 2015

می‌توانیم مکتب امنیتی انقلاب اسلامی ایران را به بشریت ارائه دهیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا بعد از ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش سراسری امنیت پایدار با عنوان "مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران؛ الزامات، ابعاد و مؤلفهها" اظهار داشت: می توانیم مکتب امنیتی انقلاب اسلامی ایران را به بشریت ارائه دهیم.

وی ادامه داد: هم اکنون سپاه مرکز امنیت پایدار را راه اندازی کرده که تا کنون توسط این مرکز شصت پروژه و سی عنوان کتاب منتشر شده است.

سرلشکر ایزدی از برگزاری دومین همایش سراسری امنیت پایدار با عنوان مکتب امنیتی ایران در 20 خرداد در دانشگاه امام حسین (ع) خبر داد و گفت: پیام آیت الله جوادی آملی در افتتاحیه این همایش قرائت خواهد شد و دادستان کل کشور سخنران این مراسم خواهد بود.

وی از حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی در این همایش خبر داد.

سرلشکر ایزدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند طی شده انقلاب اسلامی اظهار داشت: همیشه بدخواهان انقلاب از همان ابتدا به دنبال حرکتهای براندازانه و ضد امنیتی بودند اما انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را به صورت یک حرکت متعالی پیش برده و مسائل امنیتی ایجاد شده را نیز برطرف کرده است.

وی گفت: زمانی ضدانقلاب و منافقین در تهران به دنبال براندازی بودند که در آن زمان سپاه و بسیج مردمی با حضور خود توطئه را خاموش کردند اما این حرکت ضدانقلاب متوقف نشد و آنها به اطراف ایران، کردستان، آذربایجان، کرمانشاه و خوزستان رفتند اما همیشه عامل رهبریت قوی حضرت امام و تجارب تاریخی ملت ایران مانع از دستیابی ضدانقلاب به اهدافشان شد و یک دستاورد امنیتی بدیعی برای بشریت براساس این عامل به ارمغان آمد.

به گزارش " دفاع پرس "، معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم قوا با بیان اینکه در دفاع از کشور یک ترکیب مقدسی ایجاد شد که این ترکیب، کشور را در برابر انواع توطئهها پیروز کرد، اظهار داشت: دشمنان پس از ناکامی در حرکتهای ایضایی یک جنگ نابرابر را با تجهیز ارتش صدام علیه ملت ایران رقم زدند که در این جنگ هم شرق نقش داشت و هم غرب، اما رهبری و مدیریت صحیح و تجارب ملت ایران، اجازه نداد که دشمنان، انقلاب را به پایین بکشند و ما عملا در یک جنگ نابرابر توانستیم پیروزیهای بزرگی را به دست آوردیم.

وی با بیان این مطلب که پیام آزادیبخش انقلاب به همه مسلمانان عالم منتقل شده است، اظهار داشت: وضعیت دشمنان از حالت دفاعی به وضعیت امنیتی تبدیل شده و امروز دشمنان از جنگ نیابتی استفاده میکنند، مثل گذشته که ضدانقلاب را برای ضربه زدن به انقلاب تجهیز میکردند، امروز در سطح منطقه به جنگهای نیابتی روی آوردهاند تا حرکت آزادیبخش انقلاب اسلامی و یا همان اسلام ناب محمدی(ص) که امروز به همه جا سرایت کرده از حرکت باز دارند و از همه عوامل خود نیز استفاده میکنند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به وضعیت منطقه و بحرانهای به وجود آمده گفت: حضور ما در صحنه بسیار مهم است، ما باید به رسالت خود عمل کنیم. امروز مردم منطقه پیام انقلاب را گرفتهاند و مقاومت میکنند و ما از این حرکت حمایت میکنیم و اهداف انقلاب را به پیش خواهیم برد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم قوا اضافه کرد: ما باید در مباحث امنیتی در جهت پیشرفت اهداف انقلاب به سمت تئوریزه کردن امنیت برویم؛ ما میتوانیم مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک خدمت به بشریت عرضه کنیم، مسیر ما مسیر انقلاب است و مسیر انقلاب مسیر هدایت، تقواست که از دل آن نظریه و مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران بیرون میآید.

سرلشکر ایزدی در پاسخ به سوالی در خصوص ابلاغ اخیر فرمانده کل قوا به نیروهای مسلح در جهت تقویت بنیه دفاعی خود خاطرنشان کرد: تقویت نیروهای مسلح کشور براساس فرمان قرآن است، امروز در بخشهای مختلف نیروهای مسلحمان شاهد تلاش مضاعفی هستیم تا انشاءالله این تلاشها به نتیجه خواهد نشست.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم قوا گفت: در جلسهای که با مسئولین نیروهای مسلح داشتیم، تاکید بر این بود که توجهی به پشتوانههای مالی نشود و امروز نیز بنده خدمت فرمانده کل قوا گزارشاتی در این زمینه ارائه دادم، واقعا یک حرکت جهادی در نیروهای مسلح وجود دارد و به مانند گذشته آمادگی نیروها برای شرایط به روز بودن ارتقا مییابد و این وظیفه الهی و شرعی و قانونی است که باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها