لاریجانی:

امنیت کلید استواری ملت است/ دولت کاسب خوبی نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت کلید استواری ملت است، گفت: وجود امنیت یکی از ویژگی های مهدویت است.
کد خبر: ۴۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ - 04June 2015

امنیت کلید استواری ملت است/ دولت کاسب خوبی نیست

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان و عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هدف از ایجاد گروهک های تروریستی ضربه زدن به مسلمانان است، ادامه داد: چیزی که امروز در منطقه گرفتار آن هستیم، یک گروه تروریستی به وجود آورده اند که همه هدفهای آنها ضربه زدن به مسلمانان است و کشوری که امنیت در آن نباشد، امکان توسعه در آن وجود ندارد.

وی با تبریک میلاد باسعادت مهدی موعود(عج) گفت: یکی از وظایف امام عصر(عج) ایجاد دولت برای رشد انسانهاست.
 
لاریجانی با تاکید بر اینکه ایستادن در مقابل ظالم یکی از وظایف مسلمانان است، ادامه داد: جوانانی که در انقلاب تربیت شوند خصوصیات مکتب مهدوی را دارا هستند و این ارزش بزرگی است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات مهدویت داشتن دغدغه برای عمران و آبادانی است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اول سال خود در مشهد مقدس فرمودند که اقتصاد ما باید از درون شکوفا و مردمی شود که صدا و سیما باید این بخش از سخنان مقام معظم رهبری را بارها از طریق صدا و سیما پخش کند.
 
لاریجانی با اشاره به خصوصیات و شرایط انتظار فرج اظهار کرد: اگر ما انتظار فرج را می کشیم، باید خصوصیات مهدویت را هم درک کنیم و اهل مجاهدت باشیم و کسی که منتظر واقعی است، باید اهل مجاهدت باشد.
 
وی سپس با اشاره به فعالیت برخی فرقه و گروهها در منطقه برای ضربه زدن به اسلام افزود: ما در این شرایط نیاز داریم که غبارها کنار رفته و حقیقت اسلام شناخته شود و حرکتی که امام راحل(ره) دنبال می کردند، احیای تفکر اسلام در منطقه بود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید دست بدست هم دهند و در خصوص تحقق این مطالبات رهبری گام بردارند، افزود: اگر بخواهیم حقیقت جمهوری اسلامی را بفهمیم، باید در زمینه رشد مسائل علمی گام برداریم و حرکت کنیم و این یکی از ویژگیهای مهدویت است.
 
لاریجانی همچنین با بیان اینکه سرمایه گذاری و تولید عین مجاهدت است، ابراز داشت: ظرفیت های علمی بالایی در کشور وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.
 
رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه هایی که در زمینه بیکاری داریم، ناشی از رکود تولید در کشور است، گفت: ظرفیت برای تولید در کشور بسیار است و ما باید پا در رکاب سرمایه گذاران عزیز باشیم.
 
لاریجانی با تاکید بر اینکه دولت و بانک ها باید در خدمت تولید قرار بگیرند، گفت: دولت کاسب خوبی نیست و تولید ما نباید دولتی شود.
 
وی به ضرورت کوچک کردن دولت نیز تاکید کرد و افزود: دولت یازدهم اگر می خواهد خدمتی کند، باید نسبت به کوچک کردن دولت اقدام کند.
 
لاریجانی ادامه داد: تا زمانی که امور اجرایی کشور تا این حد وسیع باشد، کشور ضرر می بیند.
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار