در مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفت

برپایی جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور دو میلیون زائر در قم

مراسم احیاء شب نیمه شعبان با حضور نزدیک به دو میلیون زائر در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ - 03June 2015

برپایی جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور دو میلیون زائر در قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، همزمان با شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، از اقصینقاط کشور و جهان خود را به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران رساندند تا در شب نیمه شعبان به راز و نیاز با معبود خویش بپردازند.

آیین احیای شب نیمه شعبان یکی از زیباترین و پر شورترین برنامههای این روزها و شبهای فرخنده است، که برپایی آن امسال نیز طبق سنت همه ساله روحانیت و معنویت خاصی به جشنهای نیمه شعبان بخشید.

حضور جمعیتی نزدیک به دو میلیون زائر از شیفتگان و دلباختگان حضرت حجت(عج) در این مراسم نورانی بیش از هر چیز نشانگر برادری، اتحاد و انسجام شیعیان و مسلمانان در کنار یکدیگر بود.

آیین احیاء شب نیمه شعبان با سخنرانی مذهبی، قرائت دعای پرفیض کمیل و شبزندهداری همراه بود، و عاشقان خاندان عصمت و طهارت یکدل و یکصدا عاجزانه از درگاه خداوند متعال و آن امام غایب از نظر، سعادت و صلابت همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان، و رهایی آنها از بند کفر و ظلم را خواستار شدند.

این مراسم پر فضیلت علاوه بر مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) در تعدادی از بقاع متبرکه امامزادگان قم نیز با شور و حال وصف ناپذیری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها