سردار جلالی در پاسخ به دفاع پرس:

امام خمینی(ره) همواره مشوّق نیروهای مسلح بود

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) در مقابل کسانی که زمزمه انحلال ارتش را سر می‌دادند از ارتش دفاع و آن را حفظ کردند، گفت: حضرت امام(ره) در طول دفاع مقدس همواره مشوّق نیروهای مسلح بودند.
کد خبر: ۴۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 02June 2015

امام خمینی(ره) همواره مشوّق نیروهای مسلح بود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی شهید تهرانی مقدم این سازمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پدافند غیر عامل برای حفاظت از زیرساختها و اماکن حساس کشور برنامههای بسیار خوبی را اجرا کرده، تا کارکرد این اماکن حفظ شود، و در صورت تهدید، کمترین صدمه را ببینند.

وی افزود: با توجه به اهمیت هر کدام از مراکز حساس کشور، برنامههای سازمان پدافند غیر عامل جهت مصونسازی این اماکن به ترتیب و با اولویتبندی در حال اجراست.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور همچنین در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر چگونگی رابطه امام خمینی(ره) و نیروهای مسلح کشور گفت: امام(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دستور تشکیل سپاه را دادند، و در مقابل کسانی که زمزمه انحلال ارتش را سر میدادند از ارتش دفاع و آن را حفظ کردند.

جلالی ادامه داد: حضرت امام(ره) در طول دفاع مقدس همواره مشوّق نیروهای مسلح بودند، و عشقی بین این نیروها و امام(ره) ایجاد شد، که این عشق بعد از رحلت امام بین رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح ادامه یافت و پایدار ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار