رئیس ایثارگران نزاجا در مشهد:

آگاهی بخشیدن به نسل جوان در خصوص جنگ نرم وظیفه جامعه ایثارگران است

امیر سرتیپ 2 ستاد داوود کاظمی:امروز دشمن با تغییر زمینه نبرد و طراحی جنگ نرم با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره به درون بعضی از خانواده ها نفوذ کرده تا فضای کشور را آلوده و مخدوش کند، وظیفه شما ایثارگران و جانبازان و خانواده معزز شهدا است تا نسل جوان را با این دسیسه دشمن آشنا کنید.
کد خبر: ۴۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ - 02June 2015

آگاهی بخشیدن به نسل جوان در خصوص جنگ نرم وظیفه جامعه ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقهای شمالشرق، در این مراسم معنوی رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با اشاره به اینکه راهی که شهدا انتخاب کردند پرارزش است گفت: ما وظیفهداریم قدردان این عزیزان سفرکرده باشیم.

امیر سرتیپ 2 ستاد داوود کاظمی گفت: دلاورمردان ما در هشت سال دفاع مقدس با تکیهبر اعتقادات دینی و رهنمودهای ولیفقیه و با نثار خون خود توانستند در برابر ابرقدرتهای جهانی از حریم مرزهای دینی و جغرافیایی دفاع کنند.

وی افزود: خطر همیشه وجود دارد تا دیروز همراه با همرزمان خود در جنوب، غرب و شمال غرب کشور با دشمن مبارزه میکردیم تا دشمن از مرزهای کشورمان عبور نکند. اما امروز با تغییر صحنه نبرد و طراحی جنگ نرم سربازان دشمن با استفاده از فضای مجازی، شبکههای اجتماعی و ماهواره در درون بعضی از خانوادههای ما نفوذ کردهاند تا فضای کشورمان را مخدوش و آلوده کنند، شما ایثارگران، جانبازان که شهدای زنده هستید  و همچنین خانواده معزز شهدای عالیمقام باید با آگاهی دادن به نسل جوان ادامهدهنده راه آن عزیزان باشید.

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقهای شمالشرق نزاجا گفت: اگر امروز امنیت، عزت، عظمت، اقتدار نظامی و نفوذ سیاسی و اقتصادی در سطح منطقه و بینالملل داریم همه مرهون خون پاک شهد است که این مبارزه درراه خدا باعث به ثمر نشستن خون پاک شهدا و تداوم انقلاب اسلامی است.

حجتالاسلاموالمسلمین محسن میری افزود: امروز شاهد آن هستیم که در منطقه هر کشور که مظلوم واقع میشود دست استغاثه بهسوی ایران اسلامی دراز میکند و ایران نیز حامی ملتهای مظلوم هست و با کمکهای مادی و معنوی و پشتیبانی سیاسی باافتخار از کشورهای اسلامی و مظلوم دفاع میکند. 

انتهای پیام/        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار