حجت‌الاسلام شیرازی در یادواره مدافعان حرم در شیراز:

اندیشه امام(ره) برای بسیج جهانی اسلام محقق شده است

حجت‌الاسلام شیرازی در یادواره مدافعان حرم شیراز گفت: امروز شاهد تحقق اندیشه امام راحل برای بسیج جهانی اسلام هستیم.
کد خبر: ۴۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ - 30May 2015

اندیشه امام(ره) برای بسیج جهانی اسلام محقق شده است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه قدس در یادواره شهید اسکندری و شهدای مدافع حرم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز اظهار داشت: امروز اندیشه حضرت امام(ره) در مورد ایجاد بسیج جهانی اسلام محقق شده و میبینیم که بسیج جهانی اسلام و دفاع وطنی در عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و غیره شکل گرفته است.

حجتالاسلام والمسلمین علی شیرازی تصریح کرد: دشمن از این قدرت میترسد اما به یاری خدا این قدرت به زودی زود استکبار جهانی، آمریکا و رژیم آل سعود را هم ساقط خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که شهدای مدافع حرم علاوه بر اینکه از بیت نفسانی خود هجرت کردند از دیار، شهر و سرزمین خود نیز در راه خدا و برای بقای دین و اسلام هجرت کردند افزود: شهدای حرم دلبستگیهای بیشتری بهواسطه داشتن همسر و فرزند و رفتن به کشوری غیر از وطن خود داشتهاند، دل کندن از تعلقات را بسیار دشوار عنوان و اضافه کرد: اگر شهدای حرم نبودند، اکنون اثری از حرم حضرت زینب(س) و حرمهای اهل بیت(ع) در عراق نبود لذا امروز این خونها، شهادتها، رشادتها و مجاهدتهای رزمندگان و شهدای حرم، عراق و سوریه را حفظ کرده است و اگر آنان در این راه فدا نمیشدند، اثری از حرمهای اهل بیت(ع) نبود.

حجتالاسلام شیرازی امنیت امروز ایران را مدیون ایثار شهدا دانست و تاکید کرد: اگر شهدا نبودند، امروز نه نامی از اسلام بود و نه قرآن، حیات شهید همین است و این مهم به جامعه اسلامی حیات میبخشد و دشمن را ذلیل میکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به هدف دشمن برای در ورود گروه های تروریستی به کشورهای همسایه جهت تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن بداند که هیچگاه در رسیدن به اهداف تروریستی خود در منطقه موفق نخواهد بود.

وی با تجلیل از مقام سردارشهید عبدالله اسکندری، خاطرنشان کرد: آن سردار رشید اسلام همواره آرزوی شهادت داشت، دلیل این آرزو هم عزتی بود که خداوند به یک انسان میبخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار