سردار فتحیان در همایش داروسازی نظامی عنوان کرد

تدوین 100 آیین‌نامه در اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح/ انتظار رهبر انقلاب از دانشگاه بقیة‌الله

رئیس پیشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح از تدوین یک‌صد آیین‌نامه و دستورالعمل در حوزه بهداشت و درمان طی مدت هفت سال گذشته در این اداره خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 30May 2015

تدوین 100 آیین‌نامه در اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح/ انتظار رهبر انقلاب از دانشگاه بقیة‌الله

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار نصرالله فتحیان مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس پیشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل، صبح امروز در اولین همایش داروسازی نظامی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله برگزار شد، اظهار داشت: اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در مدت هفت و نیم سال گذشته یکصد دستورالعمل و آییننامه در حوزه بهداشت و درمان را با همکاری معاونتهای بهداشت و درمان نیروهای مسلح تدوین و ابلاغ کرده است.

وی افزود: در بخش پزشکی در مجموعه نیروهای مسلح به لحاظ نیازی که احساس شد، دو مجموعه علوم پزشکی قوی در سپاه و ارتش شروع به کار کردند؛ ولی در سایر بخشها از موازیکاری در نیروهای مسلح جلوگیری شده است.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دو سال پیش با جمعبندی که صورت گرفت، راهاندازی دانشکده دندانپزشکی به ارتش واگذار شد، و سپاه نیز مسئول راهاندازی دانشکده داروسازی نظامی شد. البته ما در کشور دانشکدههای پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی کم نداریم، ولی آنچه از نیروهای مسلح انتظار میرود تربیت نیروی انسانی با معیارهای اسلامی و دینی است.

سردار فتحیان در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله راهاندازی شود، مقام معظم رهبری عنوان کردند که "انتظار داریم این دانشگاه افسر پزشک مکتبی تربیت کند"؛ این موضوعی است که باید همواره در سرلوحه فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار