رائفی‌پور در همایش «اجازه نمی‌دهیم»:

آموزه‌های دینی، هدایتگر ما به سوی پیروی از مقام معظم رهبری است

علی اکبر رائفی‌پور گفت: بر اساس آموزه‌های دینی ما نباید از رهبر معظم انقلاب نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر حرکت کنیم که اگر اینگونه شد به مشکل برمی‌خوریم.
کد خبر: ۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ - 30May 2015

آموزه‌های دینی، هدایتگر ما به سوی پیروی از مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، تجمع بزرگ "اجازه نمی دهیم" در اعتراض به زیاده خواهی 1+5 با حضور اقشار مختلف مردم مشهدمقدس و همچنین خانواده شهدای هسته ای در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی اکبر رائفی پور با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص اینکه چه امتی پرچم دار ظهور خواهند شد، گفت: طبق آیاتی از سوره مبارکه مائده ویژگی این قوم این است که فروتن هستند و در مقابل دشمن می ایستند و در راه خدا جهاد می کنند. این آیه چراغ راه ما است و چراغی است که فرا روی ماست تا ظهور حضرت مهدی(عج).

وی افزود: این کشورهای به ظاهر اسلامی را اگر بررسی کنید متوجه می شوید که جزو ولایت علی ابن ابیطالب (ع) نیستند. آنها با نماز و روزه ما مشکل ندارند بلکه همه دعوای آنها بر سر این است که ما نماز و روزه را برای چه می خوانیم؟ کشورهای منطقه با دو قرائت مشکل ندارند اول قرائتی که معاویه ای باشد دوم گرایش و خوانش نهروانی باشد. آل سعود قبل از حمله به یمن شبیه به معاویه بود که وقاری برای خودش داشت ولی بعد از حمله به یمن یزیدی شده است و هیچ وقاری ندارد.

رائفی پور در ادامه با بیان اینکه دشمنان در پی براندازی نظام اسلامی هستند یادآور شد: دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی یک مثلث را تشکیل داده که دارای سه ضلع می باشد؛ ضلع اول آن دکترین مهار است که با اعمال تحریمها قصد مهار کردن جمهوری اسلامی را دارد. ضلع دم نبرد رسانه ای است که از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای و تهیه 3500 برنامه در طول 24ساعت، ضلع سوم طرح ساماندهی نافرمانی های مدنی که این طرح با ایجاد شبهه و همچنین نارضایتی مردم تحقق می یابد.

دکتر رائفی پور در ادامه با اشاره به بخشهایی از زیارت جامعه کبیره افزود: براساس آموزه های دینی ما نباید از رهبر معظم انقلاب نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر حرکت کنیم که اگر اینگونه شد به مشکل برمی خوریم. امروز پشت سر این مذاکرات اسرائیل نشسته است. در اوضاع کنونی تأکید رهبر انقلاب بر این است که در داخل کشور اختلافات رخ ندهد تا دشمن در آستانه انتخاباتی که پیش رو داریم یکسری مسائل را برای فشار آوردن بر ملت ایران طراحی نکنند. هدف 1+5 در بازدید از مراکز نظامی خارج شدن از ابهام و برآورد توان نظامی ایران است تا اگر روزی جنگ شد اهداف نظامی ایران را شناسایی کرده باشند و آنها را منهدم کنند که همه ی تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص جلوگیری از بازدید بازرسان گروه 1+5 به همین منظورو همچنین برقراری امنیت کشور است.

وی بیان کرد: آمریکا در حدی نیست که با فرزندان حضرت زهرا (س) در بیفتد. هر اتفاقی که بخواهد بیفتد و انقلاب را تهدید کند از داخل است، اسلام در طول تاریخ هرکجا ضربه خورده از داخل بوده است. ما باید وحدت و انسجام مان را حفظ کنیم و مواظب باشیم دشمن در داخل آشوب ایجاد نکند. حمایت های مقام معظم رهبری از گروه مذاکره کننده منطقی و معقول و مشخص کننده خط قرمزها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار