سردار اشتری خبر داد:

حضور 80 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی/ توسعه فرهنگ قرآنی با شتاب بیشتری دنبال می شود

فرمانده نیروی انتظامی در همایش بزرگ تجلیل از حافظان قرآن کریم پلیس اصفهان از تربیت 80 هزار حافظ قرآن مجید در این نیرو خبر داد و گفت : فرهنگ قرآنی در ناجا با سرعت و شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 30May 2015

حضور 80 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی/ توسعه فرهنگ قرآنی با شتاب بیشتری دنبال می شود

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سردار حسین اشتری، در آئین تجلیل از حافظان قرآنی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تبریک پیشا پیش میلاد با سعادت منجی عالم بشریت گفت: نیروی انتظامی در راستای پیروی از منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور برنامه های حفظ قرآن را با تدابیر ویژه از سال 92 آغاز و اقدام به برگزاری مسابقات حفظ در سراسر کشور کرد و تا امروز بیش از 80 هزار نفر از کارکنان این پلیس موفق به حفظ قرآن مجید از یک جزء به بالاتر شدند.
 
وی با اشاره به استقبال کارکنان و خانواده های آنها از این طرح عنوان داشت: طی این سال ها هرکجا که سهمیه ای برای استان ها تعیین می شد کارکنان و خانواده ها بیشتر از آن سهمیه حضور پیدا می کردند.
 
سردار اشتری از توسعه فرهنگ قرآنی در سطح نیروی انتظامی خبر داد و گفت: به حمد الله هر استانی که بیشتر به سمت حفظ قرآن روی آورده در اجرای ماموریت هایش هم موفق تر بوده و از طرفی هم برکت نور قرآن تاثیر مستقیمی بر رفتار سازمانی کارکنان داشته است.
 
این مقام مسئول بیان داشت: براساس ارزیابی هایی که در آخرین مسابقات حفظ قرآن برگزار شد و نتایج آن به دست آمد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راس استان های کشور بود که امیدوارم با زمینه های خوبی که در این استان وجود دارد موضوع حفظ قرآن با همین شتاب ادامه یابد و ما هم تلاش می کنیم که این روند رو به رشد تقویت شود و انشاء الله بیش از سال های گذشته حافظ قرآن در ناجا داشته باشیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قران و عترت باید در کنار هم باشند افزود: اگر صرفاً به قرائت قرآن توجه کنیم و از ولایت دور باشیم قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد و معلوم نیست به چه راهی می رویم.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از یک امنیت و ثبات بسیار خوبی در منطقه برخوردار است، این امنیت را از برکت پیروی از امام راحل( ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه مردم با ادیان و افکار مختلف اگر امنیت و آرامش و آسایش می خواهند باید در سایه و زیر چتر ولایت قرار بگیرند.
 
سردار اشتری اشاره ای هم به فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم ابلاغی به فرماندهی ناجا کرد و گفت: در زمینه دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای سطح معیشت کارکنان تا کنون جلسات خوبی برگزار شده و برنامه هایی ویژه ای در این زمینه در دست اقدام داریم تا انشاء الله بودجه ناجا در سال آینده تقویت شود و بتوانیم به خانواده ها و کارکنان پلیس خدمت رسانی بهتری کنیم.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: برنامه هایی هم در خصوص رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه در دست اقدام است و انشاء الله با همت همه همکاران در سراسر کشور این برنامه ها نتیجه خواهد داد و ما به عنوان خدمتگذار مردم شهید پرور، در اجرای منویات مقام معظم رهبری سربلند خواهیم شد .
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کار پلیس کار پر مشاغله ای است و قابل مقایسه با دیگر مشاغل نیست اظهار داشت: کارکنان پلیس شبانه روز باید کار کند و کار آنها روز جمعه و شنبه و تعطیلی و عزا و شادی هم نمی شناسد و باید همیشه و در همه جا حضور داشته باشند تا مردم از امنیت و آرامش برخوردار شوند و قطعاً موفقیت در این ماموریت سخت بدون همکاری و حمایت خانواده های کارکنان امکان پذیر نیست.

سردار اشتری موفقیت های نیروی انتظامی را مدیون همکاری خانواده های کارکنان این نیرو عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه برنامه هایی هم در دست اقدام است تا بیشتر از خانواده های پلیس تجلیل شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها