اگه کارم خطا بوده، بگذارید من را اعدام کنند!

«برای یه ماموریت سخت تو کردستان داوطلب می خوام.» هنوز حرف فرمانده تموم نشده بود که کشوری از صف اومد بیرون و این طوری بود که پاش به کردستان باز شد...
کد خبر: ۴۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ - 29May 2015

اگه کارم خطا بوده، بگذارید من را اعدام کنند!

به گزارش دفاع پرس، «برای یه ماموریت سخت تو کردستان داوطلب می خوام.» هنوز حرف فرمانده تموم نشده بود که کشوری از صف اومد بیرون و این طوری بود که پاش به کردستان باز شد.


خیلی دغدغه مردم اونجا رو داشت. همیشه وقتی می خواست بره کردستان، مثل کسی بود که عزیزی رو اونجا از دست داده یا برادرش اسیره.


با تخصص و ابتکار عمل و نبوغ نظامی منحصر به فردش، منشا خیر و برکت زیادی در اونجا شد؛ مثلا وقتی ضد انقلاب به پادگان سنندج حمله کردن و حتی سیم خاردارها رو بریدن و کمی هم به داخل اومدن، فرمانده ها نمی دونستن چی کار باید بکنن؛ چون دستوری ازتهران صادر نشده بود.


امکان داشت اگه باهاشون مقابله کنن یا بهشون حمله کنن، بازخواست بشن. تو این شرایط حساس بود که کشوری گفت: «من پرواز می کنم و اطراف پادگان رو به طور کامل می کوبم و غائله رو می خوابونم. اگه این کارم خطا بود بگذارید منو اعدام کنن؛ کردستان باید بمونه.»


در حالی که 95 درصد احتمال زدن بالگرد وجود داشت، اولین خلبانی بود که بلند شد و با تخصص و شگرد همیشگی اش، بدون هیچ اشتباهی، کال غائله رو خوابوند و پادگان سنندج رو نجات داد.



شهید احمد کشوری


منبع: جام نیوز

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار