فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کاهش 42 درصدی جرایم در شهرستان جهرم طی یک سال گذشته

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی یک سال گذشته در شهرستان جهرم، شاهد ‌کاهش 42 درصدی جرائم مختلف بوده‌ایم.
کد خبر: ۴۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ - 28May 2015

کاهش 42 درصدی جرایم در شهرستان جهرم طی یک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار "احمدعلی  گودرزی" فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم تجلیل از افراد برتر در حوزه پیشگیری از جرائم از افزایش 120 درصدی کشفیات سرقتی در شهرستان جهرم خبر داد و اظهار داشت: خرج کردن در حوزه امنیت نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود.

وی مردم جهرم را مردمی همیشه در صحنه دانست و ادامه داد: امنیت جهرم نسبت به دیگر شهرهای استان بیشتر است و این امنیت شایسته حضور درخشان مردم جهرم در صحنههای مختلف است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی اذعان داشت: اگر مردم در 8 سال جنگ تحمیلی حضور نداشتند این مهم طور دیگری رقم میخورد و امروز نیز بدون پشتوانه مردم امنیت توسعهیافته و همهجانبه حاصل نمیشود.

گودرزی از مردم جهرم خواست با استفاده از کلاه ایمنی از وقوع تلفات احتمالی جلوگیری کنند تا به عنوان شهرستان پایلوت در استفاده از کلاه ایمنی معرفی شود.

وی همچنین مردم جهرم را مردمی نظمپذیر و ولایت مدار دانست و بیان داشت: مسئولان باید در راستای معرفی این شهر بهعنوان یک الگو به دیگر شهرها تلاش کنند و تحقق این مهم جز با همدلی مردم و مسئولان انجام نمیشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار