سردار غیب‌پرور:

ورود بازرسان غربی به حوزه نظامی ایران جاسوسی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مسائل نظامی و‌ دفاعی به ویژه پیشرفت‌های موشکی ایران هیچ‌گاه مورد مذاکره قرار نمی‌گیرد و ورود بازرسان به حوزه نظامی را جاسوسی می‌دانیم.
کد خبر: ۴۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ - 28May 2015

ورود بازرسان غربی به حوزه نظامی ایران جاسوسی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار سرتیپ "غلامحسین غیبپرور" فرمانده سپاه فجر استان فارس در جمع بسیجیان و ایثارگران اشکنان لامرد اظهار داشت: آمریکاییها و کشورهای غربی به دنبال ایجاد اختلافنظر و دو قطبی کردن مردم ایران بر سر خواستن یا نخواستن فنآوری هستهای هستند.

وی با تاکید بر این که تمام گروهها با توجه به سخنان مقام معظمرهبری بر حق هستهای مردم تاکید دارند و نمیگذارند خاطرات تلخ قطع نامههای ننگین دوران ستمشاهی تکرار شود، خاطرنشان کرد: ایرانیها علوم هستهای خود را از هیچ کشوری گدایی نکردهاند و تمام این پیشرفتها با تلاش و مجاهدت دانشمندان جوان و متعهد به دست آمده است و مسئولان باید از این دستاورد بزرگ حراست کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تصریح بر این نکته که ملت ایران در هر کجای این عالم صدای مظلومی را بشنود به کمک او میشتابد و این منحصر به عراق و یمن و فلسطین نیست، افزود: حس انسان دوستی و بشر دوستی مردم ما نیز تنها برای مسلمانان نیست بلکه مربوط به کل بشریت است و اگر امروز کمکهای مردم ایران نبود دشمن با سوء استفاده از جنگهای نیابتی خود را به مرزهای دیگر کشورهای اسلامی نزدیک کرده بود.

غیبپرور همچنین با اشاره به رشادتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس از گردان حضرت رسول(ص) اشکنان به عنوان گردانی پیشتاز در عرصه دفاع از کشور یاد کرد و گفت: خاطره دلاورمردیهای رزمندگان و ایثارگران گردان حضرت رسول(ص) اشکنان و شجاعتهای شهدای آن هیچگاه از خاطره مردم پاک نمیشود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از عموم بسیجیان خواست با حفظ بصیرت و هوشیاری و با انتخابی آگاهانه، افرادی را انتخاب کنند که تصمیمات آنان سبب تقویت ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

غیبپرور خاطرنشان کرد: افرادی که با انقلاب و نظام قهرند، حق ورود به انتخابات را ندارند و این اجازه حضور هیچگاه به آنان داده نمیشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها