نمایش «ارتفاعات الله‌اکبر» برگزیده جشنواره ملی فتح خرمشهر شد

نمایش «ارتفاعات الله اکبر» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از استان لرستان برگزیده هجدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر شد.
کد خبر: ۴۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ - 28May 2015

نمایش «ارتفاعات الله‌اکبر» برگزیده جشنواره ملی فتح خرمشهر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از خرم آباد، "مرتضی یوسفیان" معاون سینمایی و هنرهای نمایشی ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان لرستان گفت: نمایش "ارتفاعات اللهاکبر" به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی بهعنوان نماینده لرستان از بروجرد در هجدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر که از اول تا سوم خردادماه جاری در خرمشهر برگزار شد، شرکت داشت.

وی افزود: در این جشنواره ملی مقام برتر بازیگری و نویسندگی و همچنین موسیقی به نمایش ارتفاعات اللهاکبر از لرستان اختصاص یافت.

یوسفیان ادامه داد: نمایش ارتفاعات اللهاکبر همچنین در نخستین جشنواره سراسری تئاتر راهیان نور خوزستان که از تاریخ ششم الی دوازدهم فروردین ماه در شهر آبادان برگزار شد، شرکت داشت.

یادآور میشود، نمایش "ارتفاعات اللهاکبر" به نویسندگی و کارگردانی  پژمان شاهوردی و بازیگری پژمان شاهوردی و کورش معینفرد از به موضوع جنگ و دفاع مقدس پرداخته است.

بنابر این گزارش، پژمان شاهوردی متولد سال 1359 بروجرد است و سالهاست در زمینههای تئاترصحنهای، تئاتر خیابانی، تئاتر عروسکی و تئاتر نمایش در سطوح نویسندگی، کارگردانی و بازیگری و... فعالیت دارد.

وی با اجرای نمایش رادیویی در مقام نویسندگی، کارگردانی و انتخاب بازیگر با رادیو بروجرد نیز فعالیت دارد. این هنرمند بروجردی در کارنامه موفق هنری خود شرکت در دهها جشنواره استانی، منطقهای و کشوری را دارد و تاکنون توانسته است بهعنوان نمایشهای برتر در این جشنواره کسب مقام کند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار