فرماندهان نیروی دریایی سپاه در "مجموعه فرمانده"

این سری از مجموعه فرمانده دارای آیتم های دشوارتری نسبت به سری نخست آن است به طوری که برخی از فعالیت ها مربوط به تفنگداران دریایی بوده و زیر نظر فرماندهان انجام می شود.
کد خبر: ۴۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 28May 2015

فرماندهان نیروی دریایی سپاه در

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سری دوم مسابقه مستند «فرمانده» در پی استقبالی که از سری نخست آن صورت گرفت ساخته شده اما این بار مکانی که شرکت کنندگان باید در آن با یکدیگر رقابت کنند از شمال به جنوب کشور تغییر یافته است.

 این سری از مجموعه فرمانده دارای آیتم های دشوارتری نسبت به سری نخست آن است به طوری که برخی از فعالیت ها مربوط به تفنگداران دریایی بوده و زیر نظر فرماندهان نیروی دریایی سپاه انجام می شود.

در هفتمین قسمت "فرمانده"، شرکت کنندگان در مسابقه باید آزمون آمادگی جسمانی بدهند و شکل این مرحله از مسابقه نیز بدین شکل است که سربازان فرمانده پس از یک کیلومتر شنا در دریا، باید سوار دوچرخه شده و فاصله ای 2 کیلومتری را رکاب بزنند و پس از آن نیز مسافت 3 کیلومتر را بدوند.
 
هفتمین قسمت مستند مسابقه "فرمانده" ساعت ۲۱ روز پنجشنبه هفتم خرداد از شبکه افق پخش می شود و علاقمندان می توانند تکرار این مسابقه را ساعت ۱۱ و ۱۵ روز بعد تماشا کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار