جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد

تجلیل از 36 سرباز نمونه نیروهای مسلح در جشنواره جوان سرباز

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از برگزاری جشنواره جوان سرباز در 9 خرداد خبر داد و گفت: طی این جشنواره 36 تن از سربازان نمونه نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۴۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ - 28May 2015

تجلیل از 36 سرباز نمونه نیروهای مسلح در جشنواره جوان سرباز

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار "محمدجواد زاده کمند" در مراسم تجدید میثاق سربازان نمونه نیروهای مسلح با آرمانهای امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: روز شنبه مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) جشنواره جوان سرباز برگزار خواهد شد که طی آن از 36 نفر از بهترین سربازان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: این جشنواره برای هفتمین سال متوالی در سطح نیروهای مسلح برگزار میشود و نیروی انتظامی برای سومین بار مسئولیت برگزاری این جشنواره را بر عهده دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: جشنواره جوان سرباز در سه مرحله برنامه ریزی شد که مرحله اول آن در بهمن سال گذشته با شناسایی سربازان برتر استانها انجام شد که طی آن 636 نفر در سطح کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

زاده کمند تصریح کرد: در مرحله دوم از افراد انتخاب شده استانی 180 نفر به صورت متمرکز در یگانهای نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار گرفتند که در مرحله نهایی که قرار است 9 خرداد ماه برگزار شود 36 نفر از بهترین سربازان کل نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار گیرند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سربازان برتر در 10 عرصه فعالیتی حضوری موثر داشتند، گفت: از ارتش جمهوری اسلامی 10 سرباز، سپاه پاسدان انقلاب اسلامی 10 سرباز، ناجا 11 سرباز، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت دفاع هر کدام 2 سرباز و یک سرباز قاری قرآن مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: نفر برتر قرآنی طلبه وظیفهای است که توانسته در سطح جهان در رشته حفظ قرآن به مقام برتر دست یابد.

زاده کمند اظهار داشت: جایزه در نظر گرفته شده برای افراد منتخب نفری 2 میلیون تومان میباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار