جانباز 70 درصد دفاع مقدس:

دشمن درصدد تضعیف تفکر حسینی و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران است

جانباز 70 درصد و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان نظام اسلامی با تهدید و تحریم درصدد تضعیف تفکر و اندیشه حسینی و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران هستند.
کد خبر: ۴۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲ - 30May 2015

دشمن درصدد تضعیف تفکر حسینی و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، سردار محمود باقر زاده فرمانده گردان شهید صادق توسلی از تیپ 21 امام رضا (ع) و جانباز دفاع مقدس در دهمین یادواره ۵ شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربتحیدریه که در جوار مزار این شهدای والامقام برگزار شد، گفت: امروز بیش از همیشه نیازمند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ ناب حسینی در جامعه هستیم.

وی اظهار کرد: جنگ سخت به پایان رسیده و اکنون دشمنان نظام اسلامی ایران بهمانند دوران دفاع مقدس در یک هجمه ناجوانمردانه و ظالمانه به جنگ فرهنگی و اقتصادی ملت ایران آمدهاند.

این جانباز دوران دفاع مقدس اذعان کرد: شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آیه« إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ» را معنا کردند و امروز هم باید ما و جوانان ما در عرصه جنگ نرم طوری عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

باقر زاده به راه مقابله در جنگ اقتصادی با دشمن اشاره کرد و افزود: همانطور که مقاومت در عرصه نظامی و دفاعی ما را به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا رسانده است امروز هم در عرصه اقتصادی میتوان یکهتاز میدان مبارزه جنگ اقتصادی باشیم و نقشه دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: آن چیزی که امروز وظیفه همه مسئولین و سایر اقشار جامعه را سنگین­تر کرده، ایستادگی و مقاومت در این جنگ نابرابر دشمن است و نباید لحظهای از آرمانهای پاک امام و شهدا پا عقب بگذاریم.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار