فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) از اداره کل حفظ آثار قم بازدید کرد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم حضور یافت و از نزدیک در جریان برنامه‌های حوزه حماسه و ایثار این مجموعه قرار گرفت.
کد خبر: ۴۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ - 28May 2015

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) از اداره کل حفظ آثار قم بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در بازدید سردار مهدوی نژاد از اداره کل حفظ آثار قم که عصر روز سه شنبه پنجم خرداد و به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری انجام شد، ابتدا احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری در استان ضمن تقدیر از برنامههای سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و کمیته نیروهای مسلح در بزرگداشت حماسه سوم خرداد، به تشریح عملکرد این اداره کل در راستای هویت بخشی مجموعه در سطح استان قم پرداخت.

وی تشکیل هیئت امنا با حضور مسئولان دستگاههای استان، تشکیل کارگروه فنی مهندسی موزه دفاع مقدس با ریاست معاون عمرانی استانداری، ارتباط با پیشکسوتان دفاع مقدس، ارتباط با دانشگاهها و کلیه اموری که منجر به جلوگیری از تحریف یا فراموشی واقعیات هشت سال دفاع مقدس میشود، پرداخت.

حسینی همچنین بر ضرورت ارتباط مستمر فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در تدوین نقش جامع نیروهای مسلح، مردمی، جهاد سازندگی و سایر بخشهای استان قم در دوران حماسه و ایثار با محوریت لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) تاکید کرد.

در ادامه، سردار مهدوی نژاد طی سخنانی اقدامات انجام شده در استان در طول مدیریت جدید مجموعه حفظ آثار را تحسین برانگیز و برگرفته از مدیریت جهادی و فعالیت بی وقفه برشمرد و افزود: برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و کلیه اموری که ریشه در آن دوران دارد، آنقدر ظرفیت وجود دارد که هر چه تیپ و لشکر و سازمان تشکیل شود باز کم است.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند حقیقتا باید افرادی پویا، خستگی ناپذیر و منعطف باشند، بیان کرد: حفظ آثار دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا باید همچون موتور محرکهای برای تحقق آرمانهای نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشد.

فرمانده سپاه استان قم داشتن روحیهای همچون روحیه رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس را ضرورت امروز جامعه خواند و تصریح کرد: در حوزه جنگ نرم دشمنان اسلام باید با همدلی کامل در مقابل تهدیدات بایستیم و بدانیم که همچون عملیات بیت المقدس که با عنایات حق تعالی منجر به فتح خرمشهر شد، در سایه اتکال به خدا پیروزیها و برکات زیادی نیز نصیب ما میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار