گردهمایی رزمندگان گردان‌های امام حسین و ادوات تیپ 48 فتح برگزار شد

گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان‌های امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48 فتح باحضور فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ - 28May 2015

گردهمایی رزمندگان گردان‌های امام حسین و ادوات تیپ 48 فتح برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، در این همایش که به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان برگزار شد، سردار بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از سربازان و ایثارگران سالهای دفاع مقدس، نقش گردان امام حسین(ع) در جنگ تحمیلی را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: رزمندگان این گردان در عملیاتهای غرورآفرین کربلای 4و5، والفجر8، بدر و خیبر حماسههای بی نظیری آفریدند و همین حضور پر شور باعث شد که داوطلبان زیادی از روستاها و شهرهای استان به مناطق عملیاتی بشتابند و پابه پای دیگر عزیزان رزمنده به دفاع از کیان میهن بپردازند.

سپس محمد ارشادی و کوروش امدادی، دو تن از فرماندهان گردان امام حسین(ع) با تبیین فعالیتهای حیاتی این گردان در روزگار دفاع مقدس، خاطراتی را بیان داشتند.

در پایان این همایش با اهدای لوح تقدیر از فرماندهان سرافراز این گردان تجلیل شد. شایان ذکر است این همایش با حضور تعدادی از مسئولین از جمله فرمانده سپاه فتح استان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، شهردار دوگنبدان، فرماندار گچساران و جمع کثیری از نیروهای گردانهای امام حسین(ع) و ادوات در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها