سرلشکر جعفری خبر داد

اختصاص وام به بسیجیان برای اجرای طرح‌های «اقتصاد مقاومتی»

فرمانده کل سپاه از اختصاص وام به بسیجیان در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ - 27May 2015

اختصاص وام به بسیجیان برای اجرای طرح‌های «اقتصاد مقاومتی»

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندیهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حوزه نبی اکرم(ص) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازندگی چند سالی است در راستای معیشت مردم بهویژه در مناطق محروم تلاشهای زیادی داشته که امروز نتایج آن را میبینیم.

وی توانمندیهای بسیجیان در این راستا را قابل تقدیر خواند و افزود: دستگاههایی که در این نمایشگاه ارائه شده است دستگاههای مقرون به صرفه ای است که هر خانوادهای میتواند آن را در اختیار بگیرد و محصولات تولیدی و خانگی را با بستهبندی مرغوب به بازار ارائه کند.

فرمانده کل سپاه مجموع این اقدامات و تلاشها را برای توسعه کشور مفید و موثر خواند و بیان داشت: الحمدالله در این منطقه انگیزه کار وجود دارد، و همه افرادی که میتوانند در این عرصه کار و از این ظرفیتها بهرهبرداری کنند و از سرمایهگذاری که در این راستا انجام شده برای معیشت خود استفاده کنند.

سرلشکر جعفری از اختصاص وام به بسیجیان در راستای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی خبر داد و تصریح کرد: برای توسعه مباحث اقتصاد مقاومتی باید بیشتر از این هزینه کرد؛ مدیریت، هماهنگی، پیگیری، طراحی، ساخت و رساندن به دست مصرف کننده در اولویت است.

سرلشکر جعفری ظرفیت توسعه و گسترش طرحهای اقتصاد مقاومتی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: برای تاثیر بیشتر در اقتصاد مقاومتی کل کشور نیازمند گسترش بیشتر این طرحها هستیم و لازم است تا هم دولت و هم دستگاههای مختلف در این کار ورود پیدا کنند.

وی در پایان از عموم مردم خواست تا در راستای حمایت و گسترش طرحهای اقتصاد مقاومتی از خرید محصولات خارجی پرهیز کنند و به سمت تولیدات بومی روی آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها